Ako správny podnikateľ musíte vedieť, ako zaujať zákazníka. Keď to nebudete vedieť, resp. budete stále len hádať, podľa čoho si zákazník vyberá práve vás, nebudete vedieť, aké kroky v budúcnosti podniknúť, aby ste zvýšili predaj. Prečítajte si nasledujúce riadky a uvidíte, že možno robíte niekde chybu a neuvedomujete si ju. A ktovie, možno robíte všetko správne.

Ceny produktov

V prvom rade si zákazník všíma ceny. Nezáležím im na tom, či ste si založili s.r.o. sami, alebo vám pomohla firma. Im v prvom rade ide o to, aby produkt, o ktorý majú záujem, bol lacný a dostupný kedykoľvek budú potrebovať.

Dizajn web stránky

Ľudia nakupujú očami, a preto sa niet čo čudovať, že si vyberajú e-shopy, ktoré ich zaujmú aj po dizajnovej stránke. Ak chcete mať vyššiu predajnosť, v prvom rade si vyberte reklamnú agentúru a programátorov, ktorí vám podľa vašich požiadaviek vytvoria firemnú web stránku, ktorá vás bude reprezentovať vo virtuálnom svete.

Rýchlosť a jednoduchosť

Zákazník, ak si chce z daného e-shopu niečo objednať, v prvom rade musí byť spokojný s rýchlosťou a štruktúrou web stránky. Ak má produkt, po ktorom túži hľadať v množstve kategórií a podkategórií, radšej z web stránky odíde a rozhodne sa hľadať ďalej. Dajte si záležať na tvorbe eshopu, pretože len samotná štruktúra web stránky rozhoduje o tom, či zákazník odporučí vašu firmu svojim známym, alebo nie.

Foto: Pixabay