O čo ide a kto za tým stojí?

Reklama/advertisment

„Peter naposledy zasunul v 90. rokoch a doteraz je frustrovaný. Milanovi pri prvom zásune poradila jeho mama. Nebuď frustrovaný ako Peter, ani si do toho nenechaj kecať ako Milan…“  Táto dvojzmyselná kampaň, za ktorou stojí Rádio Expres zaujala ľudí práve svojim netradičným a originálnym názvom. Má to totiž v pláne – zaujať a prilákať čo najviac ľudí. „Zasúvačka“, ako ju nazvali, je pre všetkých, ktorí už dovŕšili 18 rokov, žijú na území Slovenska a sú svojprávni. Že kde je ten dvojzmysel? Presne tu. Zasúvačka = Parlamentné voľby 2016. Mnoho ľudí totiž povie, že nemá koho voliť, že voliť nejde, lebo nemá čas, lebo sa mu nechce, lebo jeho to nezaujíma a jeho sa to netýka… Omyl! Výsledky parlamentných volieb ovplyvnia nás všetkých – deti i dospelých. Nás i našich rodičov…. To, kam smeruje Slovensko a jeho vláda máme konečne v rukách my – občania. Akcia Rádia Expres sa dostala už k viac ako 2,5 tisíca ľuďom, a ešte stále prebieha jej propagácia. Nie je Ti ľahostajné, kto bude vo vláde a máš favorita, komu dáš svoj hlas?  Kto chce voliť, čas si nájde. Nájdi si ho aj ty. Už 5.3.2016 od 7:00 do 22:00 hodiny budeš môcť prísť zasunúť obálku so svojim názorom do volebnej urny. Možno práve tvoj hlas pomôže zmeniť Slovensko k lepšiemu…

Reklama/advertisment

Zasuň aj ty, zmeň Slovensko!

Reklama/advertisment

Zasuvačka

Zdroj: facebook.com  youtube.com