Zamestnanci najväčšieho svetového fastfoodového reťazca sa rozrozprávali o praktikách, ktorými sa MC Donald´s obohacuje na úkor svojich zákazníkov!

Reklama/advertisment

Obľúbený fastfood MC Donald´s dosahuje ročne miliónové zisky, no i tak má potrebu sa obohacovať na úkor tých, vďaka ktorým funguje – na úkor zákazníkov. Takže ich zisky sú podstatne vyššie, nakoľko sa obohacujú potajomky na ľuďoch.

Reklama/advertisment

Zamestnanci tejto siete fastfoodov priznali, že museli absolvovať školenia, na ktorých sa mali naučiť, ako zámerne okradnúť zákazníkov o ich zaplatené jedlo. „Pracoval som v spoločnosti MC Donald’s a naučili ma, ako pri napĺňaní škatuľky s hranolčekmi ju stlačiť tak, aby sa do nej zmestilo menej, no vyzeralo to, akoby krabička bola plná. Pravda je však taká, že tie škatuľky s hranolčekmi plné nie sú. Iba jeden zákazník tento trik odhalil. Vysypal hranolčeky do vrecka a potom ich dal naspäť do škatuľky, pričom ju druhýkrát naplnil len do polovice. Tak som mu musel dať viac hranolčekov,“ spomína bývalý zamestnanec MC Donald´s. Podobné praktiky sa údajne využívajú aj pri čapovaní nápojov. Tie zamestnanci nezvyknú dolievať až po vrch, ako by mali.

Reklama/advertisment

Reklama/advertisment

Na týchto vyjadreniach netrvá len jeden jediný bývalý pracovník. Ide o stovky prípadov, kedy sú bývalí zamestnanci natoľko znechutení z praktík, ktoré fastfood chce, aby dodržiavali. Spoločnosť však všetky tieto tvrdenia odmieta a trvá na tom, že svojim zákazníkom poskytujú len tie najlepšie služby.

 

Prečítaj si tiež: ZAMESTNANEC ZVEREJNIL NECHUTNÉ FOTKY Z KUCHYNE V MC DONALD´S! KEĎ TO ZISTILO VEDENIE, DOSTAL VYHADZOV

 

 

Zdroj: Reddit