Reklama/advertisment

Facebook je podľa portálu Business Insider o krok bližšie k televíznemu vysielaniu. Podľa ich informácií, chystá veľký modrý gigant okolo 24 relácií, ktoré sa chystá odpremiérovať niekedy koncom Júna. Rozdelené majú byť na dlhé a krátke (5-10 minútové). Tie kratšie by sa mali objavovať vo videosekcii na Facebooku každý deň. Žeby sa mal začať Netflix obávať?

Reklama/advertisment

Podľa Marka Zuckergerga by nebolo zlé, ak by používatelia sledovali na Facebooku obsah rozdelený na epizódy. Takisto sa snaží nalákať viacero celebrít a známych osobností na svoje veľkolepé projekty.

Reklama/advertisment

mark-zuckerberg

Ako sa celá situácia vyvinie je otázne. No na teraz je známe, že informácie o pripravovaných reláciách postupne prichádzali krátko po oznámení spoločnosti YouTube, ktorá plánuje vlastnú bezplatnú televíziu. Katy Perry, Demi Lovato, Kevin Hart a Ellen Degeneres potvrdili spoluprácu na novom projekte spoločnosti YouTube.

Zdroj: theverge.com