fbpx
Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

30 dňová výzva: Tieto drepy vám zaberú len 5 minút, avšak, výsledok bude ohromný!

Nová výzva pre vás: drepy. Táto 30 dňová výzva zaberie len 5 minút z vášho času. S výsledkom budete spokojné, pretože budete mať krajší a pevnejší zadok. Takže, idete do toho?

Máte tip? napíšte nám mailom

Krajší a pevnejší zadok. Ktorá žena by to nechcela? Nemusíte tráviť hodinu v posilňovni. Vyskúšajte 30 dňovú výzvu s drepmi. Dôležité je cvičiť ich správne a venovať sa drepom 3-5 minút denne.

Drepy sú cviky vhodné nielen na zadok, ale aj na stehná. Nie každý ich však vie robiť správne. Pri zlom prevedení drepov si dokonca môžete aj škodiť. Vo videu si môžete pozrieť správnu techniku drepov.

Video: ako robiť správny drep

30 dňová výzva: drepy

1. deň: 10 drepov
2. deň: 10 drepov
3. deň: 12 drepov

4. deň: ODDYCH

5. deň: 15 drepov
6. deň: 15 drepov
7.deň: 17 drepov

8. deň: ODDYCH

9. deň: 20 drepov
10. deň: 20 drepov
11. deň: 22 drepov

12 deň: ODDYCH

13. deň: 25 drepov
14. deň: 25 drepov
15. deň: 27 drepov

16. deň: ODDYCH

17. deň: 30 drepov
18. deň: 30 drepov
19. deň: 32 drepov

20. deň: ODDYCH

21.deň: 35 drepov
22. deň: 40 drepov
23. deň: 40 drepov

Prečítajte si tiež:
Superpotravina plná benefitov pre zdravie! Zoznámte sa so silou ukrytou v chia semienkach

24. deň: ODDYCH

25. deň: 45 drepov
26. deň: 45 drepov
27. deň: 50 drepov
28. deň: 60 drepov
9. deň: 70 drepov
30. deň: 100 drepov

Výhody drepov:

  • pomáhajú telu zbaviť sa škodlivých látok;
  • posilňujú celé telo, extra svaly vybudované z drepu spália tiež nadbytočný tuk, aj keď nie ste aktívne;
  • pomáhajú v mobilite: drepy posilňujú a budujú svaly na nohách.
Máte tip? napíšte nám mailom
Zdroj youtube milujemecviceni.cz

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií