fbpx
Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

30 dňová výzva: Tieto drepy vám zaberú len 5 minút, avšak, výsledok bude ohromný!

Nová výzva pre vás: drepy. Táto 30 dňová výzva zaberie len 5 minút z vášho času. S výsledkom budete spokojné, pretože budete mať krajší a pevnejší zadok. Takže, idete do toho?

Krajší a pevnejší zadok. Ktorá žena by to nechcela? Nemusíte tráviť hodinu v posilňovni. Vyskúšajte 30 dňovú výzvu s drepmi. Dôležité je cvičiť ich správne a venovať sa drepom 3-5 minút denne.

Drepy sú cviky vhodné nielen na zadok, ale aj na stehná. Nie každý ich však vie robiť správne. Pri zlom prevedení drepov si dokonca môžete aj škodiť. Vo videu si môžete pozrieť správnu techniku drepov.

Zdroj: youtube.com

30 dňová výzva: drepy

1. deň: 10 drepov

2. deň: 10 drepov

3. deň: 12 drepov

4. deň: ODDYCH

 

5. deň: 15 drepov

6. deň: 15 drepov

7.deň: 17 drepov

8. deň: ODDYCH

 

9. deň: 20 drepov

10. deň: 20 drepov

11. deň: 22 drepov

12 deň: ODDYCH

 

13. deň: 25 drepov

14. deň: 25 drepov

15. deň: 27 drepov

16. deň: ODDYCH

 

17. deň: 30 drepov

18. deň: 30 drepov

19. deň: 32 drepov

20. deň: ODDYCH

 

21.deň: 35 drepov

22. deň: 40 drepov

23. deň: 40 drepov

24. deň: ODDYCH

 

25. deň: 45 drepov

26. deň: 45 drepov

27. deň: 50 drepov

28. deň: 60 drepov

29. deň: 70 drepov

30. deň: 100 drepov

Výhody drepov:

  • pomáhajú telu zbaviť sa škodlivých látok;
  • posilňujú celé telo, extra svaly vybudované z drepu spália tiež nadbytočný tuk, aj keď nie ste aktívne;
  • pomáhajú v mobilite: drepy posilňujú a budujú svaly na nohách.

Zdroj: milujemecviceni.cz

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií

"