Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

CBA potraviny zmenili identitu a je z nich Kačka. Prezentujú uletene nízke ceny a humorne komunikujú aj so zákazníkmi

Reťazec prechádza moderným redizajnom. Koncept s najuletenejšími akciami navrhla agentúra Core4.

Kačka sa má prezentovať uletene nízkymi cenami a akciami, preto sa zameriava na cenovo senzitívnu cieľovú skupinu, bývajúcu prevažne v dedinách, či menších mestách. Rebranding CBA potravín začal už minulý rok na vzorovej predajni. Koncept sa uchytil.

V súčasnosti už veľa návštevníkov nakupuje v predajniach Kačka, na ktorých možno staré CBA logo vidieť len na vstupoch do predajní. Postupne touto zmenu prejdú všetky predajne.

V Kačke vždy nájdete skvelé výrobky za uletené ceny! Aktuálny leták nájdete na bit.ly/Najuletenejšie_Akcie. Ponuka platí v termíne od 30.5 – 2.6.

Zveřejnil(a) CBA / Potraviny Kačka dne Čtvrtek 30. května 2019

Michal Dáni, riaditeľ pre marketing a komunikáciu spoločnosti Kačka, pre Stratégie uviedol: „Redizajn predajní ide podľa plánu a našim zákazníkom sme vylepšili nákupné prostredie modernizáciou predajných priestorov a lepšími službami už viac ako na polovici našich obchodov po celom Slovensku. Postupne však robíme aj akvizíciu ďalších predajných miest na atraktívnych lokalitách, kde aktívne oslovujeme aj samosprávu a okrem vlastných projektov hľadáme i franchisingových partnerov.“

Aktívna a humorná komunikácia s verejnosťou

Andrej Csino, Creative & Strategy Director Core4, Kačke verí. „Snažíme sa ukázať, že aj obchodný reťazec dokáže komunikovať cenové akcie, byť však pritom hravý a kreatívny a ešte aj participovať na dôležitých spoločenských témach.“ Na facebookovej stránke reťazec pridáva humorné príspevky.

https://www.facebook.com/Core4.sk/photos/a.347795698564302/2460194703991047/?type=3&eid=ARBXshwcBaxEo3z0KRFd3hDZzsZzwBjcnueU1E_sEswZW7ADjoB5whZDkjbiJ1egb7g0jXFa1Xk6VRn-&__xts__%5B0%5D=68.ARAXQ71It9saKFTF9q1vKK2BIToLN1BGGwIk4ZDJ78pBjnAfJffjjDW4VIyjXHBimQoBb-TbLOF5NBNgoQ1mNd4D2JEZ3lg6Il2b4XGWNmUaaJ_PYZy30m6VTmew_3seuFhoOIKvPWzZMXhthVw5y2rHIIGSxSX3sce0eRe8F9O7M9bL1NQeOnhIwa-7rsYT8kAT8yZ1g4MBN7CFbZBipcCbL4fSL68lvzuoDJlodkRFpXZOsFU6IatAf0e5DUVNNpoFRkleb95jNLUdgeksCLT-DGjGMbAs4UvZO9uqCMLWpn0aLWy7nKXUYRQEQYb1gdarmAGQT7SNNxu34Pbm0-38u0_lQ8fQQJx6_vC41BCQSKlIj8djrm-v&__tn__=EEHH-R

Nový brand Kačky je aktívny aj na sociálnych sieťach, kde s humorom a uletene komunikuje so zákazníkom. Vtipne reaguje na uletené reklamácie. Okrem zábavných vecí sa ale sústredí na vážnejšie témy, k medzinárodnému dňu žien nosili brigádnici nákupy ženám od pokladní až domov, ku dňu matiek zase poskytli významnú potravinovú a hygienickú pomoc matkám z krízových centier.

https://www.facebook.com/CbaPotravinyKacka/videos/569290793553920/

Zdroj: strategie.hnonline.sk

Mohlo by sa vám páčiť

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií