fbpx
Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

Chcete pôsobiť v práci seriózne a profesionálne? Potom by ste sa mali vyvarovať týmto veciam

Máte tip? napíšte nám mailom

Čomu sa v práci vyvarovať, aby sme pôsobili profesionálne a seriózne?

Každý z nás by si mal vo svojej pracovnej kariére udržiavať istú mieru profesionality a serióznosti. Túto mieru pomáhajú udržiavať aj na prvý pohľad banálne záležitosti, ktorým vy sami možno ani neprikladáte význam, no kolegovia a nadriadení ich posudzovať môžu… Čomu sa je teda lepšie vyhnúť?

 

Neporiadok na stole

Len málokto vás dokáže považovať za skutočne seriózneho profesionála, keď sú vaše veci rozhádzané po celej pracovnej ploche. Preto je vhodné upratať si stôl, usporiadať si papiere, či umyť za sebou pohár.

Ohováranie kolegov

Komunikácia s kolegami je určite dôležitá, no treba poznať mieru medzi ohováraním a rozprávaním. Pretože vy si môžete myslieť, že zopár poznámok na adresu iného spolupracovníka je v pohode, no opak je pravdou. Preto si treba dobre premyslieť, čo púšťate do éteru.

Posielanie chybných mailov

Samozrejme, každému sa pritrafí spraviť občas nejakú tú gramatickú chybičku. Nemalo by sa to ale stavať pri dôležitých pracovných mailoch. Preto je veľmi dôležité si po sformulovaní mailu ho ešte dôsledne prekontrolovať, aby ste sa tak vyhli zbytočným chybám. Tiež si treba uvedomiť, že používanie emotikonov a emojis, nie je vždy na mieste.

Prečítajte si tiež:
FOTO: Na detailoch záleží! Drobný fail spravil z najnovšej kampane Calvina Kleina poriadne fiasko! Sestry Kardashianové sú zahanbené

Nepripravenosť

Pokiaľ idete na akékoľvek pracovné stretnutie, treba sa naňho VŽDY aspoň čiastočne pripraviť. Prísť totiž na stretnutie úplne nepripravený a nemať ani len poňatia o čom je reč, vám na profesionalite vôbec nepridáva.

Vety ako “neznášam svoju prácu”

Aj keď práve možno nemáte zamestnanie, o ktorom by ste mohli hovoriť ako o práci snov, takéto poznámky sú skutočne nemiestne a mali by ste sa im vyvarovať, pretože jednak to vašich kolegov nezaujíma a jednak preto môžete v ich očiach klesnúť.

Sťažovanie sa na výplatu

Téma financií je vždy veľmi citlivá a háklivá. Preto aj keď si myslíte, žeby ste mali dostávať podstatne väčšiu výplatu, ak chcete pôsobiť seriózne a predovšetkým profesionálne, nemali by ste o tom hovoriť pri každej príležitosti.

Nevypočutie iných názorov

Vypočuť si názory iných je základnou slušnosťou a to aj bez ohľadu na to, či s nimi súhlasíte alebo nie. Pamätajte si, že byť otvorený novým veciam, nemusí byť vôbec na škodu.

Ignorovanie kolegov

Prísť medzi kolegov a nevenovať im ani len pozdrav je skutočne drzé. Aj keď sa obyčajný pozdrav môže javiť ako úplná malichernosť a drobnosť, práve drobnosti sú skutočne dôležité. Majte na pamäti fakt, že vy a vaši kolegovia ste na rovnakej palube a preto ich nemôžete úplne ignorovať.

Prečítajte si tiež:
Iba 22% ľudí rozlúskne túto optickú ilúziu! Nájdeš na starcovej tvári tri ženy?

Poriadok

O neporiadku pracovného stolu sme už písali, no nielen on by mal byť uprataný. Aj po obede je dôležité odniesť za sebou tanier a upratať za sebou. Aj toto totiž dokáže vašim kolegom o vás mnohé povedať a verte, že nič pekné a príjemné to nie je.

 

 

Zdroj: Bustle

Máte tip? napíšte nám mailom

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií