fbpx
Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

Detské kardiocentrum hľadá sestričky. Oslovuje ich priamo cez reklamu, ktorá chytí za srdce aj vás

Reklama, nech je akákoľvek, sa snaží okrem podania informácií najmä upútať pozornosť. Ak nie je dostatočne zaujímavá a nenesie silné posolstvo, len ťažko osloví širokú skupinu ľudí.

Máme možnosť vidieť i počuť rôzne reklamy. Či sú však kvalitné a podarí sa im nimi zaujať, to vedia posúdiť iba samotní recipienti. Mnoho ľudí má ten pocit, že kvalitné reklamy sú skôr typické pre zahraničie a tie naše sú otravné, nezaujímavé a trápne. Preto je nám cťou predstaviť vám reklamu so silnou myšlienkou z dielne slovenských kreatívcov.

Národný ústav srdcových a cievnych chorôb stavia novú nemocnicu, ktorej súčasťou bude aj moderné Detské kardiocentrum. Aj keď ide o skvelú správu, má to jeden háčik. Detské kardiocentrum nemá dostatok zdravotných sestier.

Ako ich získať?

Reklama sa ukázala ako najlepšia možnosť. A tak vznikla reklama, ktorá chytí za srdce nielen potenciálne sestričky, ale i samotného diváka. Snaží sa poukázať na to, že zdravotné sestry sú pre deti ozajstnými hrdinkami a ich práca je životným poslaním. Hlavnou hrdinkou sa v tomto prípade stala vedúca sestier Janka, ktorá na záver vyzýva, aby sa k nej pridali viaceré. Tak čo, pridáte sa? 

Mimochodom, v košickej fakultnej nemocnici začali odprevádzať deti na operáciu zdravotní klauni. Viac sa o tom dočítate v tomto článku.

Zdroj: YouTube.com, instagram.com/detské kardiocentrum Kramáre, Bratislava

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií