Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

Dream job Becherovky je už obsadený

Marek Polomský je prvým Brand ambasádorom jednej z najobľúbenejších značiek na Slovensku – Becherovky, ktorú spotrebiteľom už nijako zvlášť predstavovať netreba. Ale rozvíjať značku je potrebné neustále. Práve to bude hlavnou náplňou oficiálne prvého ambasádora na Slovensku, ktorého hľadala spoločnosť Pernod Ricard Slovakia, distribútor Becherovky. Na svojej pozícii sa bude venovať primárne spotrebiteľskej, no tiež barmanskej komunite.

marek-polomsky_3

Pozícia Becherovka Brand ambasádora sa môže pre mladých ľudí javiť ako dream job, veď pracovnou náplňou je cestovanie, trávenie času na sociálnych sieťach, kreatívne plánovanie marketingových kampaní, spoznávanie nových ľudí na zaujímavých eventoch a veľa zábavy so značkou Becherovka. Ale ideálny kandidát nemohol byť hocikto – mal to byť originálny, kreatívny a štýlový mladý človek, ktorý sa nebojí výziev. Aj práve preto nový ambasádor musel prejsť náročným, viackolovým výberovým konaním, ktoré preverilo všetky jeho zručnosti. Okrem svojho CV mal poslať aj 2-minútové video, na ktorom predstavil sám seba a objasnil, prečo by sa práve on mal stať prvým Becherovka ambasádorom.

marek-polomsky_4

Nasledovali osobné rozhovory s vybranými účastníkmi, z ktorých tí najlepší postúpili do Assesment centra. Marek už vtedy ukázal svoje kvality a bol horúcim kandidátom. Dvaja poslední kandidáti postúpili do finálneho kola, z ktorého vzišiel – aj na základe výsledkov z Assesment centra – ako prvý oficiálny Becherovka Brand ambasádor práve Marek.

„Myšlienka Becherovka ambasádora je inšpirovaná príbehom Jana Bechera, autora ikonickej zelenej fľaše Becherovky, ktorý sa nebál zrealizovať svoj sen. Jeho úspech poháňala túžba nechať sa inšpirovať, ale zároveň inšpirovať druhých. Vďaka tomu sa mu podarilo vytvoriť niečo vskutku výnimočné. A práve takého človeka sme hľadali aj my. Aj takýmto spôsobom totiž chceme kontinuálne pokračovať v stratégii omladzovania značky a budovaní bližšieho puta so spotrebiteľmi,“ hovorí brand manažérka značky Zuzana Benková a dodáva: „Verím, že nový ambasádor Becherovky bude svoju robiť s vášňou a radosťou – presne tak, ako Ján Becher.“

marek-polomsky_5

Marek Polomský úspešne ukončil štúdium na Filozofickej fakulte Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Má 25 rokov a za sebou moderátorské aj marketingové skúsenosti. Navyše je tvorcom vlastnej motivačno-inšpiratívnej talkshow ´Povec ty´, ktorá je jeho vášňou. K získaniu prestížnej pozície hovorí: „Inzerát na Becherovka ambasádora mi poslala kamarátka. Keď som si pozrel zadanie a samotné spracovanie ponuky, hneď som vedel, že toto je moja cesta. Cítim skutočne veľkú zodpovednosť, pretože som sa stal na Slovensku prvým Brand ambasárom pre silnú a veľkú značku. V minulosti som mal dobrý vzťah k Becherovke, ale momentálne ju začínam milovať – je to fantastický spirit a ojedinelý love brand. Veď kto by ju nemiloval?“

marek-polomsky_1

Na novej pozícii sa bude Marek venovať primárne práci so spotrebiteľskou, aj barmanskou komunitou, no bude tiež spolupracovať na marketingových kampaniach a eventoch tohto známeho brandu.

Mohlo by sa vám páčiť

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií