fbpx
Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

Facebook príde s ďalšou novou funkciou. Chat sa bude vytvárať už aj pod statusom

Hoci má Facebook už viac než 15 rokov, všetkými silami sa snaží ostať inovatívnou a stále obľúbenou. Najnovšie má v pláne pridať ďalšiu funkciu, ktorá môže zásadne zmeniť správanie užívateľov na sociálnej sieti.

Novinka za novinkou

Pred niekoľkými dňami Facebook informoval, že testuje funkciu „Populárne fotografie,” známu predovšetkým z Instagramu. Novinka by mala fungovať na rovnakom princípe ako ,,Populárne videá.” Najnovšie sa na Twitteri objavil príspevok o ďalšej novej funkcii. Malo by ísť o možnosť vytvorenia chatu priamo pod statusom.

Vizuál odhalil screenshot na Twitteri

Známa programátorka Jane Manchun Wong na sociálnej sieti Twitter zverejnila snímku obrazovky, na ktorej je vidieť presnú podobu plánovanej novinky. Po výbere možnosti „Vytvoriť príspevok” sa zobrazí zoznam dostupných možností príspevku, ako sú Foto/Video, Označiť ľudí, Pocit/Aktivita atď. Po novom medzi ne pribudne aj možnosť „Chat,“ reprezentovaná ikonkou z aplikácie Messenger. Pri známej modrej ikone je napísané:

„Konverzácia o filmoch, článkoch, udalostiach alebo o čomkoľvek, čo máte na mysli. Vy schvaľujete, kto sa môže pripojiť.“

Po výbere tejto možnosti bude používateľ vyzvaný, aby vysvetlil, o čom je konverzácia a pridal do nej ľudí. Funkcia môže pripomínať známe reakcie na facebookové a instagramové príbehy, kedy je používateľ po reagovaní na „storku” presunutý do súkromného chatu.

Môže nastať výrazná zmena

Novinka sa vám možno zdá byť zanedbateľnou, Facebook ňou však môže úplne zmeniť spôsob interagovania používateľov. V súvislosti s príspevkami budú môcť vznikať búrlivé diskusie v celkom inej podobe ako súčasné komentáre. A keďže bude môcť autor statusu rozhodovať o členoch jeho konverzácie, rozhovor by mal byť vždy udržiavaný na tej správnej úrovni.

facebook
Zdroj: 9News

Budúcnosť je otázna

Nie je zatiaľ známe, kedy, a či vôbec, sa novinka ukáže v praxi. Snímka obrazovky od Wongovej už však vyzerala veľmi reálne a je teda možné, že funkcia príde čo nevidieť. Ďalšou otázkou na mieste je, či bude mať u používateľov aj očakávaný úspech. V minulosti sme totiž boli svedkami viacerých vylepšení Facebooku, ktoré sa s pochopením nestretli.

Zdroj: digitalinformationworld.com, vosveteit.sk

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií