fbpx
Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

Jednoduché cviky, vďaka ktorým tuk na chrbte a bokoch zmizne

Problémy s tukom, ktorý sa ukladá na rôznych partiách tela, trápia veľa ľudí. Tuk na chrbte a bokoch je rovnako nepríjemný ako na bruchu či stehnách. Mnohí sa s tým snažia bojovať. Poznáme cviky, ktoré vám pomôžu zbaviť sa tuku na chrbte a bokoch.

Máte tip? napíšte nám mailom

Tuk sa ukladá hlavne na zadku, bokoch, stehnách. Niektorí ľudia majú tuk aj na chrbte, napr. pri ramienkách podprsenky. Pri voľnejšom oblečení ho nie je vidno, no pri užšom type oblečenia (napr. šaty) bije do  očí. Nemusíte chodiť do posilňovne, aby ste sa nepríjemných záhybov zbavili. Ponúkame vám 4 jednoduché cviky, vďaka ktorým tuk na chrbte a bokoch zmizne a vaše telo bude pevnejšie.

1.cvik – spiatočný let

Kľaknite si na kolená, natiahnite ruky pred seba a spojte dlane. Potom stiahnite ramena dozadu a ohnite ruky v lakťoch. Lakte stiahnite dozadu, čo najbližšie k sebe. Samozrejme, najviac ako môžete. S výdychom dajte ruky dopredu a spojte dlane. Cvik by ste mali robiť aspoň jednu minútu. Pri prvom cvičení si  môžete dať 30 sekúnd a pri ďalšom postupne zvyšovať.

Ak si chcete tento cvik sťažiť, môžete 2-3 sekundy pohybovať lakťami (keď ich máte vzadu) akoby ste lietali.

2.cvik – ruky do vreciek v planku

Najprv sa dajte do pozície planku – dosky (na vystretých rukách). Celé telo by ste mali udržovať v rovine, pričom stiahnite brucho. Zdvihnite jednu ruku zo zeme a dotknite sa stehna, akoby ste si chceli dať ruku do vrecka. Na každú stranu prevádzajte 30 sekúnd.

Prečítajte si tiež:
Ilustrátor zobrazuje filmové postavy tak, ako ich nepoznáme: Takto by fungovali v reálnom živote

Môžete si to uľahčiť tak, že ruku dáte na stehno a vrátite späť na zem. Ak máte silné ruky, môžete vydržať s rukou na stehne celých 30 sekúnd.

3.cvik – bočné priťahovanie

Kľaknite si na ľavé koleno, pravú nohu vystrite, ľavá ruka bude vašou oporou. Pravú ruku vystretú dajte cez hlavu. Ohnite ju v lakti a pritiahnite  ku kolenu (v oblasti boku). Na každú stranu by ste mali cvičiť jednu minútu.  Zo začiatku vám bude stačiť 20-30 sekúnd.

4.cvik – posilňovanie zadných svalov

Ľahnite si na brucho, natiahnite ruky a nohy. Hlava leží medzi rukami. Pomaly zdvihnite telo z podlahy, pričom si pomáhate rukami. Ruky v lakťoch ohnite a stiahnite ich do zadu. Snažte sa ich pritiahnuť k sebe čo najbližšie. Chvíľu vydržte a potom si pomaly ľahnite na zem. Cvik opakujte počas 1 minúty.

Zdroj: milujemecviceni.cz

Máte tip? napíšte nám mailom

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií