fbpx
King Dubaj šokoval verejnosť výživovým doplnkom na podporu mozgovej aktivity. Objavili sa naň hanlivé komentáre

King Dubaj šokoval verejnosť výživovým doplnkom na podporu mozgovej aktivity. Objavili sa naň hanlivé komentáre

Je mladý, úspešný a zarába obrovské peniaze. Populárny Slovák pod prezývkou King Dubaj predstavil svoj nový produkt. Zarobí ním ešte viac?

Podnikateľ King Dubaj, ktorý sa vlastným menom volá Peter, prišiel k nehoráznemu majetku vďaka biznisu s preklepovými doménami. Neskôr publikoval i svoju knihu s názvom Ži ako kráľ, alebo lamentuj a preklínaj. Môžeme len hádať, či mnohým Slovákom prekáža jeho veľké bohatstvo alebo spôsob, akým sa prezentuje na sociálnych sieťach.

Úspech a peniaze prichádzajú aj naďalej

Nedávno na svojom instagramovom účte uverejnil informáciu, že spolu s otcom uviedli na trh nový produkt s názvom Mindprogress. Jeho účelom je povzbudzovať aktivitu mozgu. I keď by sa mohlo zdať, že tento výrobok je len čistým marketingovým ťahom, faktom je, že ho schválilo Ministerstvo zdravotníctva SR.

Na otázku, koľko hodín denne spíš, sa mu v komentároch začalo ozývať mnoho ľudí, pričom v odpovedi sa našli výrazné rozdiely. Zatiaľ čo niektorí zaokrúhlili svoj spánkový režim do osem hodín, našli sa aj jedinci, ktorí tvrdia, že spia v priemere štyri hodiny denne.

https://www.instagram.com/p/BuHWwqwHHMR/

Novému výživovému doplnku aj tak niektorí ľudia neveria, čo potvrdzujú aj viaceré komentáre.

Či už sa rozhodnete Mindprogress vyskúšať alebo nie, zdá sa, že tento Slovák objavil ďalší spôsob, ako si ešte viac finančne prilepšiť. Za svoju popularitu ale vďačí tiež svojmu self-marketingu, ktorý aktívne využíva nielen cez instagram, ale aj formou youtubového kanála, na ktorom pravidelne zverejňuje svoje videá. Nedávno natočil toto video na tému prezidentských volieb.

Zdroj: instagram.com/King Dubaj

PREČÍTAJTE SI TIEŽ  YouTuber Lukáš Frlajs si vzal na paškál King Dubaja! Nielenže ho paroduje ale pomáha aj chatire
Google+ Linkedin
Žaneta Kováčiková

I keď študujem Marketingovú komunikáciu, už od začiatku ma to vďaka predmetu onlinovej žurnalistiky, lákalo písať články. Zameriavam sa na oblasť lifestylových článkov. V minulosti som pracovala v marketingovej agentúre ako social media pracovník a copywriter.