Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

Logá produktov vystriedali etikety o množstve kalórií! Žeby nový marketing?

Nákupy, nákupy, nákupy. Denne strávia viacerí z nás aspoň polhodinu nákupom potravín na prípravu raňajok či večere, prípravu obeda alebo iba tak nákupom malej maškrty na spríjemnenie chvíle.

Rozmýšľali ste už niekedy nad tým, čo ovplyvňuje vaše nákupné správanie? Je to značka, cena alebo momentálny stav?

Zahraničná stránka boredpanda.com uverejnila niekoľko obrázkov známych značiek, ktoré bežne nakupujeme v supermarketoch. Ich logo a dizajn sú však o trochu iné ako obyčajne, pretože obal týchto produktov tvoria etikety so zoznamom kalórií, ktoré obsahujú.

Kúpili by ste si tak coca-colu, keď viete, že obsahuje 140 kalórií? Alebo nutelu s kalóriami viac ako 4500?

Účet pod názvom Calorie Brands zobrazil na instagrame viacero známych produktov spolu s obsahom kalórií. Všetky si môžete pozrieť na instagrame. Cieľom je podľa nich zobraziť, ako vám značky pomáhajú docieliť perfektnú figúru na leto.

Len pre zaujímavosť dodávame, že priemerný limit pre dospelú ženu je zhruba 1940 kalórií a pre muža 2550.

Kúpili by ste si tieto produkty, keby ste na ich obale videli veľkými písmenami presné množstvo kalórií?

honest-product-logos-caloriebrands1

Zdroj: www.boredpanda.com

Mohlo by sa vám páčiť

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií