fbpx
Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

Najedz sa vody! Toto sú potraviny, v ktorých sa jej nachádza najviac

Máte tip? napíšte nám mailom

Až 20% denného príjmu tekutín pochádza z tuhej stravy. Ktoré potraviny sú najviac vodnaté?

 

Uhorka – 97% vody

Bezkonkurenčne najviac vody obsahuje uhorka. V tesnom závese za ňou je však cuketa. Takže rozhodne tieto potraviny používaj.

Ľadový šalát – 95% vody

Ľadový šalát je skvelou voľbou najmä pri diéte. Môžeš ho jesť celý deň a navyše dodá tvojmu telu množstvo prospešných látok.

Zeler – 94% vody

Okrem vody obsahuje zeler aj veľké množstvo vitamínu C, A a K, ale aj vlákniny a kyseliny listovej. Vraví sa aj, že je skvelým afrodiziakom.

Reďkovka – 94% vody

Okrem veľkého obsahu vody obsahuje aj nesmierne množstvo vitamínov a iných zdraviu prospešných látok. Navyše svojou chuťou dodá jedlu šmrnc.

Paradajky – 94% vody

Paradajky patria medzi obľúbené potraviny, ktoré možno použiť na prípravu teplých i studených jedál. Okrem toho, že sú chutné, dodávajú nášmu telu aj veľké množstvo tekutín.

Pokračovanie na ďalšej strane

Zelená paprika – 93% vody

Červená a žltá paprika obsahuje o 2% menej vody, než zelená, čiže sú tiež veľmi dobrým zdrojom tekutín a odporúčajú sa konzumovať. Paprika sa výborne hodí napríklad do šalátov.

Prečítajte si tiež:
Fotky: Nápadité tetovania, ktoré zakrývajú nedokonalosti

Karfiol – 92% vody

Najnovšie výskumy ukázali, že okrem toho, že karfiol obsahuje významné množstvo vody, tiež jeho konzumácia znižuje riziko rakoviny prsníka.

Červený melón – 91,5% vody

Melón nielenže skvelo chutí, ale aj zaženie smäd. Odporúčame ochutnať aj melónovú vodu, ktorú si pripravíš tak, že do džbánu s vodou vhodíš pár kúskov nakrájaného melónu a pridáš pár kvapiek citrónovej šťavy. Na ozdobu môžeš pridať pár lístkov mäty.

Špenát – 91,4% vody

Bavíme sa samozrejme o čerstvých špenátových listoch. Tie možno použiť do teplých i studených pokrmoch a jeho chuť je neopísateľne lepšia, než chuť mrazeného špenátu. Okrem vody je bohatý na draslík, vlákninu, kyselinu listovú či vitamín E.

Jahody – 91% vody

Jahody majú nesmierne množstvo účinkov a látok, ktoré priaznivo pôsobia na naše zdravie. Môžeme si nimi dochutiť jogurty, vločky, studené šaláty, no skvelo chutia aj samotné.

Zdroj: jenprozeny.cz

Máte tip? napíšte nám mailom

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií