fbpx
Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

Obchod Play prichádza so super novinkou! Reklamy ťa už nezaskočia.

Máte tip? napíšte nám mailom

Pokiaľ sa ohliadneme späť do roku 2015, zistíme, že Google informoval vývojárov o novinke, ktorú plánoval zaviesť – informovanie používateľov o reklamách v aplikáciach. Obchod Play o prítomnosti reklamy v aplikácií informuje pod tlačidlom “Inštalovať” resp. “Otvoriť”. K novinke o reklame sa pridávajú aj “in-app purcharses” čiže nákupy v aplikáciách.

Hlásenie zrejme ešte neuvidíš na svojom zariadení, no môžeš jeho príchod očakávať už v najbližších dňoch. Pre užívateľa, teda teba, je prirodzené, že by si mal vedieť o tom, či daná aplikácia obsahuje reklamu. Je naozaj nepríjemné pokiaľ niečo stiahneš a kým sa dostaneš k požadovanému obsahu, musíš prekliať päť reklám.

Očakávania Googlu sú založené najmä na spokojnejších užívateľoch. Veď predsa: informovaný užívateľ = spokojný užívateľ.

imageandroid

Zdroj: androidauthority.com

Máte tip? napíšte nám mailom
Mohlo by sa vám páčiť

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií