fbpx
Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

Polícia vydala varovanie: Nepoužívaj na Facebooku iné reakcie ako lajk!

Máte tip? napíšte nám mailom

Je mi to ľúto, žasnem, haha, super, štve ma to…

Tieto reakcie prednedávnom pribudli k známemu a obľúbenému „Páči sa mi to.“ Ľudia tak dostali možnosť presnejšie vyjadriť svoje reakcie na rozličné príspevky. Čo sa však za tým skrýva?

Sociálna sieť Facebook sa týmito reakciami nepokúša vyjsť v ústrety bežným používateľom, ale najmä obchodným partnerom. Aspoň tak to tvrdí belgická polícia v správe, ktorú vydala pred pár mesiacmi. Odporúča preto nepoužívať tieto pomerne obľúbené alternatívy tlačidla „Páči sa mi to.“

„Facebook si nikdy nenechá ujsť príležitosť zozbierať o nás, čo najviac informácií. A vo februári to opäť raz potvrdil,“ takto sa začína varovná správa zverejnená na oficiálnom webe polície. Vo vyhlásení policajti označujú Facebook za marketingového špióna.

Nové reakcie tak poskytujú presnejšie informácie o užívateľoch a ich pocitoch. Na základe toho Facebook zostaví reklamy ako ušité na mieru pre daného používateľa. Produkt sa totižto lepšie predáva, pokiaľ vedia, čo si spotrebiteľ práve myslí alebo ako sa cíti.

Zdroj: tn.nova.cz

Máte tip? napíšte nám mailom

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií