fbpx
Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

Poznáme víťazov súťaže RECfruit 2018!

Máte tip? napíšte nám mailom

Viete, čo je RECfruit? Je to ambiciózna súťaž organizovaná content marketingovou agentúrou ContentFruiter. Podporuje video makerov, ktorí sa chcú ukázať svetu, dostať odborný feedback na svoju tvorbu a posunúť sa vpred vďaka zviditeľneniu a v neposlednom rade cenám zameraným na rozvoj ich video schopností.

Píšu tak na svojej webovej stránke.

Tohtoročná téma súťaže bola “Práve včas.” Zúčastniť sa mohli mladí nádejní video makeri od 12 do 26 rokov, pričom súťažné video malo mať od 30 sekúnd do 2 minút.

Oproti minulému roku nevzrástol len počet videí, ale aj ich kvalita. Odborná porota zložená z profesionálov z praxe mala ťažkú úlohu, ale tri najlepšie videá nakoniec úspešne vybrala. Vysoká úroveň a originalita súťažných príspevkov pomohla organizátorom k rozhodnutiu udeliť aj tento rok špeciálnu cenu a cenu ContentFruiter.

Veľké poďakovanie patrí odbornej porote i partnerom súťaže RECfruit. Bez nich by nebolo možné dostatočne oceniť nápady, snahu, venovaný čas a odvahu súťažiacich, podporiť ich rozvoj a motivovať ich k ďalšej práci videomakerov.

Výsledky prvého ročníka

Tretie miesto

Bronzovú priečku obsadil Dávid Bartoš so svojím videom Práve teraz. Ukazuje potrebu vychutnať si život v prítomnosti. Svoju prácu opísal slovami: „Myšlienka videa je byť v prítomnosti a nachádzať potešenie v prítomnom okamihu. Aj keď nás stále ženú nejaké povinnosti a deadliny, treba si nájsť čas a vychutnať si ho.

Prečítajte si tiež:
Z fotiek potravín pod mikroskopom sa budete spamätávať niekoľko minút. Vyzerajú totiž veľmi zvláštne...

Druhé miesto

Na druhom mieste sa umiestnilo video s názvom Lovec, ktoré do súťaže poslal 19-ročný Košičan Šimon Šebo. Video s pútavou myšlienkou „kradnutia duší“ zanecháva v príjemcovi silnú emóciu. Prekvapením Šimonovho videa boli vynikajúce herecké výkony dvoch malých dievčat, pekné zábery a skvelá práca so zvukom. „Video, ktoré sa začína ako detská rozprávka a končí sa ako horor.“ Takýto dojem vzbudilo spracovanie v organizátoroch súťaže. Nejednoznačný koniec videa vo vás zaručene vyvolá zimomriavky.

(POKRAČOVANIE NA DRUHEJ STRANE)

Víťaz

Prvé miesto v súťaži RECfruit získalo video s názvom Again, v ktorom sa 18-ročný Tomáš Biely z obce Hrochoť veľmi originálne pohral s myšlienkou času. V čiernobielom videu je hlavný hrdina zachytený v akejsi časovej slučke. Pútavé spracovanie porotu natoľko oslovilo, že vyhralo so značným bodovým náskokom. Tomáš svoje video opísal týmito slovami: „Again je krátky hraný film, ktorý zachytáva nadprirodzenú udalosť súvisiacu s časovým paradoxom. Celý dej sa odohráva v istom momente, v ktorom je hlavný hrdina „uväznený“, preto teda Práve včas.“

Špeciálna cena

Organizátori sa rozhodli udeliť špeciálnu cenu videu, ktoré natočil 17-ročný Patrik Hrabovec z Bratislavy. Svoje video nazval podľa témy tohto ročníka, a to Práve včas. Pri hodnotení videí ale bolo známe pod názvom Smrťák. Patrikovo video si vybojovalo špeciálnu cenu kvôli svojej odvahe pohrať sa s témou smrti humorne, no tiež vďaka odlišnosti od ostatných videí. Tento rok takpovediac „vytŕčalo z davu“. Krátku komédiu o konkurze na smrtku geniálne zakončil titulkami, v ktorých hlavný aktér tancuje so svojím „vraždiacim“ nástrojom. Špeciálna cena je udelená aj ako povzbudenie nebáť sa začať a s odhodlaním experimentovať.

Prečítajte si tiež:
ODDNES ŽIJEME NA EKOLOGICKÝ DLH! Využívame viac prírodných zdrojov, ako dokáže planéta vyrobiť za jeden rok

Cena ContentFruiter

Cenou ContentFruiter sa organizátori rozhodli oceniť prínos Tomáša Bieleho. Ten predviedol svoje majstrovstvo vo videu Again. Túto cenu udeľujú za mimoriadne dielo. V tom tohtoročnom je to za originalitu, za odvahu pozrieť sa na veci inak, za svojské uchopenie atmosféry, podania, no aj za vtiahnutie do deja od začiatku až do konca.

V súťaži sa ocitlo viacero videí, ktoré si zaslúžia pozornosť. Žiaľ, nie všetky sa dajú oceniť. Spomínané víťazné videá, ale i shortlist finalistov si však môžete pozrieť na stránke recfruit.sk.

Projekt RECfruit vznikol na podporu mladých talentov, ktoré by mohli nájsť svoje uplatnenie pri tvorbe videa, keďže video sa stáva stále populárnejším obsahom. Organizátori sú nadšení z výsledkov, z počtu mladých talentov a z priebehu prvého ročníka, v ktorom počet príspevkov narástol o viac ako 150 %. Už teraz sa môžeme tešiť na to, čo prinesie druhý ročník.

Zdroj: http://recfruit.sk/recfruit-blog/videosutaz-recfruit-2018-ma-svojich-vitazov/

Máte tip? napíšte nám mailom

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií