fbpx
Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

Pozrite sa, ako Jägermeister povýšil hokej na ľadovú párty

Spolu so slávnostným otvorením hokejových MS v Bratislave prihral Jägermeister do sveta sériu klipov s hokejovou tematikou posunutú z mainstreamového ihriska do prostredia, v ktorom sa hokejové odkazy prelínajú s párty, módou, umením a ulicou.

Jägermeister vo svojej lokálnej TV produkcii borí klišé zakorenené v športovom marketingu.

„Spojenie Jägermeistera s ľadovou namrazenosťou je všetkým lovcom známe, ale Jägermeister nie je tradičným partnerom hokeja, preto sme oslovili agentúru Concept One, aby sme spoločne našli cestu k fanúšikom hokeja a pritom zostali verní našim hodnotám, našej DNA,“ hovorí česká brand manažérka značky Jägermeister Pavlína Valko.

Nielen súperenie a víťazstvo, ale aj neprestávajúci lov

Vymyslieť nový pohľad na vec bola úloha pre agentúru Concept One, ktorá na čele s kreatívnym riaditeľom Petrom Tarbajovským prerobila tradičné majstrovstvá na „Meistrovstvá, z ktorých mrazí“. V klipe síce uvidíte všetko, čo k hokeju patrí, teda dresy, štadión, hráčov i fanúšikov, ale do všetkého sa svojráznym spôsobom obtlačil svet Jägermeistera. V ňom síce nejde o súperenie a víťazstvo, ale skôr o zámer spoločne si užiť neprestávajúci lov. Výsledok pôsobí, ako keď sa partia mladých ľudí dostane na ľad a urobí si vlastný večierok.

Zdroj: TS

Voľba filmového spracovania padla na Bistro Films a slovenského režiséra Rolanda Wraníka. Ten v minulosti natáčal klipy pre Rytmusa alebo Majka Spirita. Na scéne sa mihnú hráči v cool kostýmoch od stylistu Jakuba Eliáša, fanúšikovia pariaci na tribúnach a nechýba ani rozhodca stelesnený tajomnou Aziatkou. Kvôli natáčaniu priletela až z Kanady. Brankára si zahral hráč druholigového HC Letci Letňany David Pírs, odchovanec hokejovej Sparty a Slavie s piatimi štartmi v reprezentácii do sedemnásť rokov.

Zdroj: TS

Mesiace príprav a experti, ktorí pracovali aj na Star Wars

Nakrúcaniu predchádzali tri mesiace príprav. Počas nich sa menili lokácie z kasární Karlín na krasokorčuliarsku halu Hasa v pražských Vršoviciach. „Nechceli sme klasickú hokejovú halu s vysokými stropmi, v ktorej by sa nedala vytvoriť autentická atmosféra párty na ľade,vysvetľuje projektová manažérka Tamara Kučerová z agentúry Concept One.

Zdroj: TS

Samotné nakrúcanie trvalo od šiestej večer do šiestej ráno. Mimo štábu a hlavných predstaviteľov sa na ňom zúčastnilo osemdesiat komparzistov. Color gradingu, čiže farbenia filmu, sa ujali experti z newyorského postprodukčného štúdia Company3. Tí sa podieľali aj na pripravovaných Star Wars: The Rise of Skywalker alebo na remake-u Levieho kráľa.

Filmový spot bude sprevádzať hokejových divákov v televízii i na internete po celú dobu konania majstrovstiev sveta v hokeji 2019 od 10. do 26. mája.

Zdroj: TS

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií