fbpx
Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

Túžite po plochom brušku? Týchto 9 potravín potom nejedzte!

Máte tip? napíšte nám mailom

Každý chce mať krásne ploché brucho, avšak, získať ho je poriadne ťažké. Niekedy dokonca nepomáha ani cvičenie, pretože zbaviť sa brušného tuku je veľmi ťažké. Pozrieme sa na potraviny, ktoré nám zabraňujú mať ploché brucho.

1. Alkoholické nápoje

Mali by sme sa vyhnúť alkoholickým nápojom, pretože niektoré z nich obsahujú veľké množstvo kalórií, to však nie je hlavný problém. Konzumácia alkoholu zvyšuje chuť do jedla, a preto bez ohľadu na to, ako plní sme, ak si dáme niekoľko pív, zvyčajne to skončí pri nejakej pizzy, kebabe či bagete. Zároveň platí, že pri pití alkoholu sa odporúča aj veľa jesť, aby sme sa neopili.

2. Nealkoholické sladené nápoje

Možno to počujeme zo všetkých strán, že sladené nealko nápoje nie sú pre nás vhodné, ale kto by sa vzdal chutnej kofoly či coca-coly, spriteu či viney? Je to stále ťažšie, ale ak sa naozaj chceme zbaviť brušného tuku, mali by sme sa ich čím skôr vzdať. Dokonca, aj nízkokalorické nápoje stimulujú naše telo k získaniu tuku.

3. Žuvačky

Nemali by sme si kupovať žuvačky, pretože pri žuvaní prijíma mozog a žalúdok signál, ktorý ich pripravuje na prichádzajúce jedlo. Guma spúšťa nadprodukciu žalúdočných štiav a výsledkom je pocit hladu.

Prečítajte si tiež:
Spoločnosť LEGO vytvorila pojazdnú repliku automobilu Bugatti Chiron. Takto vyzerá v životnej veľkosti!

8257260-mujer-joven-pasandolo-bien-con-un-chicle_1149-848-1481821205-650-0439a7e539-1482481937

Pokračovanie na ďalšej strane

Každý chce mať krásne ploché brucho, avšak, získať ho je poriadne ťažké. Niekedy dokonca nepomáha ani cvičenie, pretože zbaviť sa brušného tuku je veľmi ťažké. Pozrieme sa na potraviny, ktoré nám zabraňujú mať ploché brucho.

4. Strava s vysokým obsahom sodíka

Cukor a soľ by sme mali obmedziť na minimum, hlavne keď máme vysoký krvný tlak. Obsahujú vysoké množstvo sodíka a sú škodlivé pre naše zdravie. Taktiež udržujú tekutiny zabraňujúce strate brušného tuku.

5. Fast foodová strava

Jedlo z fast foodu obsahuje veľké množstvo kalórii vedúcich k rôznym zdravotným problémom a je zodpovedné aj za naše veľké brucho. Preto by sme sa radšej tejto stravy mali vzdať alebo ju obmedziť na minimum.

6. Majonéza

Majonézové šaláty obsahujú minimálne 80% tuku. Mali by sme ju vylúčiť zo svojej stravy. Majonézu v šaláte môžeme nahradiť bielym jogurtom.

7. Hranolky

Vyprážané zemiaky/hranolky fungujú ako špongia absorbujúca nasýtené tuky. Vďaka nasýteným tukom je mozog ovplyvnený tak, že nevieme koľko sme ich zjedli, takže môžeme zjesť aj 30 ks. Samozrejmé, nezasýtia nás úplne a po krátkom čase siahame znova po jedle.

Prečítajte si tiež:
Jameson Crested podčiarkuje históriu a kvalitu írskej whiskey

8257460-zsb2mbzshji-stephanie-mccabe-1481739401-650-50ffc3f4cf-1482481937

Pokračovanie na ďalšej strane

Každý chce mať krásne ploché brucho, avšak, získať ho je poriadne ťažké. Niekedy dokonca nepomáha ani cvičenie, pretože zbaviť sa brušného tuku je veľmi ťažké. Pozrieme sa na potraviny, ktoré nám zabraňujú mať ploché brucho.

8. Zmrzlina

Veľké množstvo tejto obľúbenej pochúťky vedie tiež k brušnému tuku kvôli vysokému obsahu cukru. Aj keď u nás nie je konzumácia zmrzliny preferovaná tak, ako v USA, mali by sme sa jej vyhýbať alebo ju aspoň obmedzovať. Pozor by sme si mali dať aj na vysokú konzumáciu sladkostí.

9. Potraviny spôsobujúce nadúvanie

Aj chudí ľudia majú niekedy viditeľné oblé bruško, ktoré je spôsobené potravinami spôsobujúcimi nadúvanie (čiže črevné plyny alebo podráždenie žalúdka). V prípade, že túžite po plochom brušku, obmedzte aj tieto potraviny.

Zabudli sme podľa vás ešte na nejakú potravinu? Napíšte nám.

Zdroj: brightside.me

Máte tip? napíšte nám mailom

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií