Začína nová módna éra. Adidas oznámil spoluprácu s Beyoncé
Bolo to len otázkou času. Líniu spolupráce celebrít so športovými značkami obohatila speváčka Beyoncé. Zapája sa tak do teniskovej vojny.
Beyoncé a Adidas oznámili novú spoluprácu. Americká diva bude kreatívnym partnerom značky pre oblečenie, a tak svoj talent pre módu posunie opäť o ďalší level. Beyoncé už vlastní módnu značku, Ivy Park, ktorú taktiež spája s Adidasom.
Plné vlastníctvo Ivy Park získala Beyoncé v roku 2018 po tom, ako spoluzakladateľ značky Philip Green čelil obvineniam zo sexuálneho a rasového obťažovania.
Speváčka sa zo spolupráce veľmi teší. „Je to pre mňa dôležité partnerstvo. Adidas je úspešný v posúvaní kreatívnych hraníc. Zdieľame filozofiu, ktorá stavia kreativitu, rast a spoločenskú zodpovednosť do popredia podnikania. Teším sa na opätovné spustenie a rozšírenie Ivy Parku v globálnom meradle s osvedčeným, dynamickým lídrom.“
Podľa New York Times je spolupráca Beyoncé s Adidasom snáď najpozoruhodnejším partnerstvom medzi doposiaľ existujúcimi. Po Rihanne, ktorá sa v roku 2014 stala kreatívnou riaditeľkou a svetovou ambasádorkou značky Puma, ide tak o ďalšie silné spojenie.
Zdroj: pitchfork.com, nytimes.com