fbpx
Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

10 fitness instagramových profilov, ktoré ťa skutočne nakopnú do života

Hľadáte podporu do cvičenia? Sledujte tieto fitness instagramové profily, ktoré vás namotivujú až-až. 

Všetci to poznáme. Občas na nás príde obrovská chuť nabehnúť do fitka a zmordovať samých seba vražedným work-outom, po ktorom zavesíme fotku na Instagram o tom, akí sme fit. Toto nadšenie nás ale vo väčšine prípadov rýchlo opustí, hneď ako sa dostaví prvá svalovka.

Prinášame vám 10 Instagramových účtov, ktoré vás nakopnú do cvičenia a po zhliadnutí ich obsahu budete motivovaní na cvičenie do konca svojho života.

  • DWAYNE “THE ROCK” JOHNSON

Jednoducho povedané, The Rock je jedným z fitness hrdinov. Jeho tréningy sú brutálne, niektoré z nich obsahujú dokonca aj reťaze. Na svojom instagramovom profile motivuje fanúšikov, aby na sebe pracovali viac a ťažšie a pre odvážlivcov, ktorí si trúfajú ju vyskúšať, zdieľa rutinu svojich tréningov.

  • EBENEZER SAMUEL

Ebenezer Samuel je fitness riaditeľom Men´s Health magazínu. Je tiež špičkovým trénerom, ktorý každý deň zverejňuje na svojom profile niekoľko nových tréningov pre jeho sledovateľov. Taktiež je tvorcom programu New Rules of Muscle.

View this post on Instagram

Quick shoulder workout. Note on shoulder training: your shoulders are delicate joints at the mercy of other muscle groups and it’s easy to blow shoulder movements. They also get a ton of work on chest days and back days, depending how you train those larger groups. So pick your spots to train shoulders….and always always emphasize and own the torso and rib cage positioning ahead of weight. (Also, use a light weight on the last move here.) Moves for this one below, details and cues in audio. *************************** 1) half kneeling halos: 2 reps one way, 2 reps the other, 3-4 clusters per set. 4 sets (switch front leg every set. 2) half kneeling mixed style overhead press: 2 reps left, 2 reps right, 2 reps both, 3-4 clusters like that. 4 sets. (Switch front leg every set). 3) Incline bench double L to lateral raise: 2 L raises one way, 2 other way, 2 lateral raises, 3-4 clusters per set. 3-4 sets. **************************** Dig my training style but not sure where to start with it, or need a time-friendly version? Check out my new workout video program, The New Rules of Muscle. It’s 5 30-minute workouts that you can do at home with an adjustable bench and dumbbells. Time is tight in there, but the routines are super-dense and pack plenty of challenge for both beginners and vets. It’s available at the link in my bio, and it’s the perfect entry point into the workouts I deliver on IG. ************************** #fitness #training #newrulesofmuscle #shoulderworkout #fullworkout

A post shared by Eb Samuel (@ebenezersamuel23) on

  • LAUREN FISHER

Tréningy Lauren Fisherovej vám ponúknu veľa dôvodov na to, aby ste sa zodvihli z gauča a išli cvičiť. Má len 24 rokov, no je z nej už šesťnásobná účastníčka CrossFit Games. Mladá Lauren vypĺňa svoju nástenku fotkami a videami, ktoré zahŕňajú jej tréningový plán, súťaže a cestovanie.

  • DON SALADINO

Premýšľali ste niekedy o tom, kto dáva amerických hercov do parády, aby sa z nich na plátnach mohli stať super hrdinovia? Don Saladino, New Yorský fitness majster má na svojom účte transformácie Ryana Reynoldsa, Blake Lively, Sebastiana Stana či Davida Harboura. Každodenne pridáva na svoj osobný účet cvičenia, podľa ktorých sa možete aj vy stať namakanými super ľuďmi.

View this post on Instagram

Why is it so important to do pulling movements? We all spend a lot of time seated during the day, which inhibits the use of the posterior chain (muscles of the backside). The posterior chain is the primary mover for forward propulsion, including movements such as jumping, pushing, pulling, running, hopping, twisting, walking, squatting, bending, and even simply getting in and out of a chair. Neglecting your posterior chain can negatively affect your posture, mobility and strength. On top of it all, developing the muscles of your posterior chain just looks freakin awesome. 😬😂 I always recommend doing more pulling movements than pushing while designing a program. If you are not a Playbook Subscriber yet, click the link in my bio {MY PLAYBOOK APP} Free 7 Day Trial! At any given time, I have a 6-week SuitUp Program, a 6-week ToneUp Program, and 10 individual workouts. www.donsaladinoapp.com

A post shared by Don Saladino (@donsaladino) on

  • EMILY SKYE

Spoznajte Emily Skye – austrálsku trenérku, fitness modelku, mamičku a jednu z najobľúbenejších žien v oblasti fitnessu. Emily si získala fanúšikov po celom svete, vďaka jej odhodlaniu, pozitívnemu postoju a vražedným cvičeniam. Táto mladá, no zato odhodlaná žena vám nedovolí len tak vegetiť na gauči. Neveríte? Kliknite na jej profil, vyskúšajte si jedno z jej cvičení a sami uvidíte.

View this post on Instagram

I’m baaaack, but better than ever! 😃 It took 10 months but I’m back even FITTER than I was pre-baby thanks to my FIT Program – I had to prove it works right?! 😝 To all the people who said my body would be ruined from having a baby, or that I’d never get it back: YOU WERE WRONG! Babies don’t ruin you, they make you better and stronger in so many ways! Never listen to the naysayers, they’ll always be there criticising and waiting for you to fall. Be an example to them and show them how to stand back up if you fall and show them how to commit to the things you want in life. You’ve gotta believe in yourself, ignore negative people and work your butt off! Thank you to my beautiful Fit Fam and my followers for supporting me throughout my pregnancy and my journey into motherhood. I’ve had some tough moments (more mental than physical) and you guys stood by me the whole way through. Some of you have supported me for years and I appreciate you all so much! 🙏🏼💗 You’re amazing – never doubt yourself! . #10monthspostpartum #emilyskye #fitfam #fitmama

A post shared by EMILY SKYE (@emilyskyefit) on

  • BOBBY MAXIMUS

Maximus je bývalým policajtom a bojovníkom UFC, ktorý pôsobí na prvý pohľad celkom odstrašujúcim dojmom. Určite je to jeden z tých chlapov, s ktorým by ste do potýčky prísť nechceli. Jeho prístup k cvičeniu je nekompromisný a to isté vyžaduje aj od svojich zverencov. Je odporcom výhovoriek a vďaka tomuto postoju vám pomôže dosiahnuť vaše ciele.

  • SAM ASGHARI

Zatiaľ, čo Asgari žne slávu najmä vďaka tomu, že momentálne tvorí pár s Britney Spears, je aj hercom, fitness modelom, no preslávil sa aj vďaka svojim serióznym fitness radám. On a Britney pridávajú spoločné videá, ktoré sú na internete veľmi populárne.

View this post on Instagram

👫 #workout @britneyspears

A post shared by Sam Asghari (@samasghari) on

  • HANNAH EDEN

Nie len že toto šikovné žieňa prevádzkuje PumpFit Club, má osobnú tréningovú skupinu na Floride a svojich sledovateľov motivuje svojimi celodennými tréningami, ktoré vás nenechajú suchými.

  • CHARLEE ATKINS

Ak obľubujete trénovať doma a nemáte po ruke skoro žiadne vybavenie, s ktorým by sa vám dalo cvičiť, cviky od Charlee Atkinsovej sú pre vás tie pravé. Atkinsová je špecialistka na minimalizmus. Jej cviky sú vhodné pre každého a dajú sa praktizovať takmer kdekoľvek.

  • DYLAN WERNER

Takúto jógu ste ešte nevideli. Ak si chcete zlepšiť mobilitu, nechajte sa inšpirovať inštruktorom jógy, Dylanom Wernerom. Jeho telo má tendenciu vyvracať dôkazy gravitácie, taktiež je kráľom, ktorý dokáže vyvážiť celú telesnú hmotnosť na jednej ruke.

View this post on Instagram

It’s about sensation, never about destination.

A post shared by Dylan Werner (@dylanwerneryoga) on

Zdroj: menshealth.com

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií