Kňaz dovolil režisérovi, aby natočil skutočné vyháňanie diabla: Vydesený muž opísal tento zážitok

Kňaz dovolil režisérovi, aby natočil skutočné vyháňanie diabla: Vydesený muž opísal tento zážitok

Ako vyzerá skutočné vyháňanie diabla bez akýchkoľvek filmových efektov a úprav?!

Režisér William Friedkin, ktorý v roku 1973 predstavil svetu jeden z najlepších hororov vôbec, film s názvom Exorcista, ktorý zobrazuje vyháňanie diabla, nemal ani len potuchy ako sa svojou fantáziou priblížil k realite.  Skutočnosť, že populárny hororový snímok zobrazuje realitu veľmi verne potvrdil aj uznávaný vyháňač diabla z Vatikánu, otec Amorth, ktorý si tento film obľúbil a režiséra si za kvalitné spracovanie veľmi vážil. Zrejme aj tieto sympatie viedli k tomu, že kňaz súhlasil zo stretnutím, ktoré mu Friedkin navrhol.


Stretnutie duchovného so známym režisérom dopadlo natoľko dobre, že otec Amorth, ktorý je považovaný za najlepšieho vyháňača diabla, aký kedy existoval, dovolil Friedkinmu nakrúcať ho pri exorcizme a vznikol tak nový, zaujímavý dokument s názvom Diabol a otec Amorth. Táto snímka mala svoju premiéru teraz na filmovom festivale v Benátkach.

Počas natáčania tohto dokumentu som prešiel fázou úplného strachu z toho, čo sa môže stať, až k maximálnej empatii s dievčaťom, ktoré veľmi, veľmi trpelo,“ priznal Friedkin, ktorý dodal, že realita exorcizmu ho poriadne vydesila a to najmä preto, že sa vo svojich fantáziách veľmi nemýlil. „To, čo sa tam dialo mi vyrazilo dych a predpokladám, že ten zážitok ma navždy zmenil.“

exorcist

Dokumentárny film Diabol a otec Amorth je práve vďaka autentickým záberom jedným z najzaujímavejších a najvyhľadávanejších dokumentov tohtoročnej jesene.

 

Zdroj: Indiewire

PREČÍTAJTE SI TIEŽ  TOTO BY SI POČUŤ ROZHODNE NECHCEL: Týchto 10 desivých viet povedali deti svojim rodičom a známym
Google+ Linkedin

Written By :

„Najväčším šťastím človeka je žiť pre to, za čo by bol ochotný zomrieť.“ - Honore De Balzac

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*

*

*