Ženy sú silami tejto zeme: Fenty, nová luxusná módna značka od Rihanny, sa prihovára ku všetkým
Fenty predstavila Rihanna v Paríži. Stala sa prvou černoškou, ktorá vytvorila originálnu značku pod záštitou luxusnej spoločnosti LVMH.
Fenty založila Rihanna pod strechou francúzskej luxusnej spoločnosti Louis Vuitton Moët Hennessy, ktorá je známa aj pod skratkou LVMH. Tá je domovom aj značkám ako Dior, Louis Vuitton, Fendi, Givenchy a mnoho ďalších. Podujatia, počas ktorého Rihanna predstavila novú značku, sa zúčastnili okrem iných aj Olivier Rousteing a Maria Grazia Chiuri, kreatívni riaditelia spoločnosti Balmain a Dior.
Rihanna sa nedávno presťahovala do Londýna. Pre The New York Times Style prezradila, že keď sa prechádza po hlavnom meste Anglicka, snaží sa byť trochu inkognito. Značka Fenty debutovala vo francúzskom pop-up obchode v Paríži 24. mája a online 29. mája.
„Ženy sú silami tejto zeme. Sme rôzne, komplexné, zraniteľné, ale napriek tomu nepriestrelné. Fenty sa prihovára k všetkým našim komplikovaným detailom. Niekedy chcem byť podriadená, inokedy som v absolútnom vedení, no vo väčšine času sa cítim submisívna a dominantná zároveň. Preto bolo nevyhnutné, aby sme vytvorili takú značku, ktorá by bola dostatočne všestranná pre každú z nás,“ povedala Rihanna vo vyhláseni.
Toto však nie je jej prvá obchodná skúsenosť na trhu luxusnej módy. V minulosti vytvorila kolekcie pre britského módneho predajcu River Island a v roku 2014 sa stala kreatívnou riaditeľkou značky Puma. Aj jej ďalšie dve značky sú široko chválené pre ich inkluzívnosť.
Rihanna kozmetikou Fenty Beauty, ktorá vznikla v roku 2017, debutovala 40-timi základnými odtieňmi mejkapu. Jej kolekcie spodnej bielizne Savage X Fenty, ktorú založila minulý rok, boli chválené za to, že ponúkajú množstvo variácii pre rôzne odtiene pleti a typy tela. Nová kolekcia Fenty sa teda podľa portálu CNN pripája k týmto dvom úspešným značkám speváčky.