Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

Slovák zamestnaný v spoločnosti LIDL sa vyhrážal zákazníkovi a ešte sa s tým pochválil na internete: Toto napísal

Tento Slovák, ktorý pracuje pre obchodný reťazec LIDL, by sa mal naučiť ovládať svoje emócie…

Ľudia sú rôzni a kým jedni dokážu problém vyriešiť pokojne a s chladnou hlavou, iní sa v prípade problémovej situácie začnú správať neprimerane, až agresívne. Do druhej kategórie možno zaradiť aj tohto Slováka pracujúceho pre LIDL, ktorý sa na Facebooku pochválil jednou historkou so zákazníkom tohto obchodného reťazca. Myslíte, že reagoval primerane alebo mal riešiť situáciu inak?

untitled-5-1

 

 

Zdroj: Facebook

Mohlo by sa vám páčiť

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií