Flubo – mladý Slovák a jeho medzinárodný tím zistil to, po čom ženy túžia
Nakupovanie je obľúbenou aktivitou najmä nežnejšieho pohlavia. Na Slovensku poznáme relácie o nakupovaní a hovorí sa, že peniaze ťa neurobia šťastným, ale až samotné nakupovanie.
Mnohí z nás v tejto uponáhľanej dobe preferujú nákup cez internet. Je to omnoho pohodlnejšie, ako keby sme trávili s deťmi nedele v preplnených centrách a po práci sa stresovať, či stihneme nakúpiť počas otváracích hodín. Priamo z obývačky prebehne náš nákup rýchlo a pohodlne, naraz si môžeme prejsť viacero predajní. Je všetkým známe, že všetko má svoj rub a líc.
Za najväčšiu nevýhodu e-shopov považujeme nedôveru k veľkostným tabuľkám. Tovar si nemôžeme vyskúšať a chytiť, a tak v nás rastie neistota, či si to človek má kúpiť, alebo nie.
Skúsenosť s reklamáciou motivovalo Ľubomíra Vyšína, ako prvého na Slovensku, vytvoriť inovatívny systém Flubo.
Keďže sa rozhodol po strednej škole okúsiť svet a vycestovať do Dánska, dosiahnuté vzdelanie a podpora profesorov podnietilo mladého informatika k založeniu firmy. Druhý rok dánska firma ponúka náhradu klasických tabuliek za novú aplikáciu, ktorá umožní zákazníkovi vybrať si správnu veľkosť. Viete si predstaviť, že Váš obľúbený e-shop bude mať aplikáciu, ktorá Vám napovie, či je ušitý kus vhodný práve pre Vás? Jednoduché dve kliknutia, žiadne meranie a získate ohodnotenie, na koľko percent Vám oblečenie bude vhodné. Nový nápad chce vytvoriť sieť e-shopov a uľahčiť online nakupovanie. Zakladateľ si myslí, že problém reklamácii je úplne zbytočný a zdĺhavý a tak nakupujúcim a predávajúcim ušetrí čas a nakupovanie naberie iný rozmer.