Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

Skutočne odvážny krok! Novou tvárou Chanel Beauty je trans model Teddy Quinlivan

Novú kolekciu a líniu krásy známej módnej značky. čaká výrazná zmena! Chanel sa rozhodol vsadiť kartu na  mužského trans modela.

Módny dom Chanel podpísal historicky prvú kampaň, ktorú bude prezentovať 25 ročný trans model, Teddy Quinlivan. Vystupovať bude ako americké dievča.

Teddy je známym modelom transgender aktivistov. Jeho tvár mohla verejnosť vidieť vo videu zdieľanom na sociálnych sieťach, v ktorom Teddy Quinlivan predstavuje produkty najnovšej kolekcie.

„Som prvou transsexuálnou osobou, ktorá pracuje pre módny dom Chanel. Som veľmi hrdá na to, že môžem reprezentovať svoju trans komunitu,“  vyjadril sa k videu a kampani Teddy na svojom instagramovom účte.

https://www.instagram.com/p/B1ojjdnJrBo/?utm_source=ig_web_copy_link

Kto je Teddy Quinlivan?

V roku 2015 ho objavil Nicolas Ghesquière, umelecký riaditeľ dámskej módnej značky Louis Vuitton. Vďaka nemu sa Teddy dostal na výslnie a začali sa o neho zaujímať aj ďalšie módne značky Versace, Miu Miu alebo Gucci.

Po 2 rokoch na najväčších pódiách ako „cisgender“ sa v septembri 2017 v rozhovore pre spoločnosť CNN Style rozhodol Teddy odhaliť svoju sexuálnu identitu. Dôvodom bolo stúpajúce násilie voči transexuálnej komunite od zvolenia Donalda Trumpa. Teddyho pri jeho priznaní podporovali mnohé osobnosti zo sveta módy, vrátane Marca Jacobsa.

„Komunita si zaslúži väčšiu viditeľnosť a táto viditeľnosť prinesie toleranciu,“ povedal Teddy pre CNN Style.

Kde je rozmanitosť módy?

Chanel, Gucci alebo Burberry nedávno privítali špecializovaných manažérov na podporu rozmanitosti a začlenenia trans modelov do svojich módnych domov. Vďaka tomu môžu rozvíjať množstvo stratégií smerujúcich nie len k rozmanitosti módy, ale aj k akceptácii trans ľudí.

Zo správy uverejnenej v roku 2018 v časopise The Fashion Spot vyplýva, že transgender modely sú každým rokom čoraz početnejšie. Teddy Quinlivan sa dokonca nachádza na čele zoznamu 56 supermodeliek, ktoré sa v roku 2018 prechádzali po svetových mólach.

Vďaka kampani módnych domov dochádza k zviditeľňovaniu transexuálnej komunity a tiež k tomu, aby si mladí ľudia každý deň nárokovali na svoje pohlavie.

Mohlo by sa vám páčiť

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií