Ako by vyzerali logá značiek, keby znázorňovali následky ich použitia? Tu je odpoveď
O logách sme sa už niekoľkokrát bavili. Či už sme sa venovali ich pôvodnému výzoru alebo všeobecne jeho pôvodu. Teraz si značky vzali (šikovní?) grafici do „úst“ a vyjadrili následky ich použitia.
Síce sú obrázky vcelku zábavné, no z druhej strany to až tak vtipné niekedy nie je. O čom hovoríme? To pochopíš napríklad po zhliadnutí loga svetoznámej spoločnosti McDonald’s, kde sa štíhle „M“-ko zmenilo na riadnu vrstvu tuku, čím znázorňuje a upozorňuje ľudí na to, že keď budú fast-food brať ako každodennú rutinu, obezite sa vyhnú len ťažko.
Nebudeme prezrádzať viac, veď pozri sa sám:
Ďalšie fotky nájdeš v pokračovaní článku na druhej strane…