fbpx
Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

Chceš zlepšiť svoj zrak? Skús týchto 8 spôsobov, ktoré ti pomôžu!

Máte tip? napíšte nám mailom

Skús sa riadiť týmito radami a uvidíš, že uvidíš lepšie!

1. Počas dňa dopraj svojim očiam chvíľku oddychu. Každé 2-3 hodiny by si ich mala zatvoriť a nechať v pokoji aspoň pár minút.

2. Ak nosíš okuliare, nemala by si ich nosiť počas celého dňa. Mala by si si ich dávať dole tak často, ako to len dovoľuje situácia.

3. Efektívna je i masáž oči, pri ktorej jemnými krúživými pohybmi prechádzaš oči a ich okolie v poradí, ako to je ta obrázku. Taktiež sa odporúča prstami jemne pritlačiť na očné viečka po dobu pár sekúnd, aby si cítila slabučký tlak, rozhodne však nie bolesť!

jhgfd

4. Svoj zrak výborne môžeš výborne potrénovať i na prechádzke. Všetko, čo pritom musíš spraviť je striedavo zaostrovať na vzdialené a blízke predmety.

Pokračovanie na ďalšej strane

Skús sa riadiť týmito radami a uvidíš, že uvidíš lepšie!

5. Ak cítiš, že sú tvoje oči unavené, umy si ich teplou vodou.

6. Odborníci tvrdia, že zrak možno zlepšiť i pravidelným pitím mrkvovej šťavy. Do tej sa odporúča pridať i jednu – dve kvapky olivového oleja. Toto malé množstvo oleja chuť šťavy nezmení a navyše pomôže lepšie absorbovať vitamíny a iné zdraviu prospešné látky, ktoré obsahuje.

Prečítajte si tiež:
Google obnoví zábery Street View. Prinesie zábery aj z miest, na ktoré sa autom nedostanete

7. Aspoň dve hodiny pred spaním by si nemala pozerať na obrázku smartfónu, televízie, ani notebooku.

8. Skús starú indiánsku metódu s názvom Indian Trataka. Toto cvičenie pomôže nielen tvojim očiam, ale i koncentrácii. Zapáľ sviečku a sadni si oproti nej. Zameraj svoj zrak i myšlienky len a len na sviečku a jej plameň. Snaž sa pritom nežmurkať a pokús sa vytvoriť si pomocou zraku podrobný obraz sviečky vo svojej mysli. Potom oči zatvor a sústreď sa na udržanie obrazu v pamäti po čo najdlhšiu dobu.

jkjh

Zdroj: healthylifetricks.com

Máte tip? napíšte nám mailom

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií