fbpx
Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

INSTAQUEEN: Sledovanosť show Zuzany Plačkovej nám ukazuje, ako nízko sme klesli

Kto by nepoznal Zuzanu Plačkovú? Túto insta hviezdu pozná každý priemerný občan našej krajiny vo vekovej hranici 12 až 40 rokov. 

Napichané pery a rozhovory o ničom

Médiá sú v neposlednom rade prostriedkom, ktorý má nasadzovať latku všeobecnej vzdelanosti národa. To znamená, že ak by v primetime odvysielali dokument o tom, ako mať napríklad ekologickejšiu domácnosť a použili by tam zopár neologizmov, verejnosť by bola podnietená podávať informácie ďalej, prípadne ich aplikovať vo svojom živote. Ak však naše televízie dávajú a budú dávať prednosť plytkým reality show o živote samozvaných celebrít, ktoré sa k popularite dostali cez sexuálne škandály a účinkovanie v reality show, mladá generácia tým bude značne postihnutá.

Slováci nepriznajú farbu

„Kto by už len čítal bulvár alebo pozeral trápne reality show?” ozýva sa z každého tretieho rozhovoru v kaviarni. Z vlastnej skúsenosti z redakcie však môžeme povedať, že ak napíšeme článok o Slovenke, ktorá v Afrike vyrába obuv, bude mať zaručene 10x nižšiu čítanosť ako článok o vyjadrení Jasminy Alagič v show Jana Krause na adresu svojho syna. Na podobnom princípe funguje i nová Zuzanina show, ktorú síce každý odsudzuje a prekrúca nad ňou očami, no vie presne povedať, čo sa odohralo v 17-tej minúte. Svedčí o tom i číslo videní, ktoré si na svoje konto nazbieralo video v archíve. Presiahlo hranicu 60-tich tisíc.

INSTAQUEEN: Sledovanosť show Zuzany Plačkovej nám ukazuje, ako nízko sme klesli
Zdroj: jojarchiv.sk

“Namotali” nás na hádky a luxus

Nie je žiadnym tajomstvom, že súkromie iných každého zaujíma, najmä ak je niečim bizarné. Zuzana Plačková je preto dokonalým prototypom. Svoju základňu obdivovateľov si vybudovala najmä na Instagrame, kde má jeden z nasledovanejších slovenských účtov. Zuzana účinkovala v reality show Hotel Paradise, kde si divákov získala svojím podrezaným jazykom, dnes vlastní ružovú kaviareň v strede Bratislavy a ťaží najmä z reklamného priestoru na svojom instagramovom účte. Reakcie na upútavku boli negatívne, napriek tomu žne “dokureality šou” úspech. Sama Zuzana však priznala, že natáčanie je riadené režisérom, pri ktorom je prítomný štáb, takže neodzrkadľuje jej skutočný život a prirodzené reakcie.

 

Zdroj: youtube.com

Zuzana sa môže teda tešiť ďalšej úspešnej epizóde jej kariéry, ktorú Slováci s radosťou podporujú, aj keď potajomky. 

Ako sa show páči vám? Nechajte nám názor v komentári. 🙂

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií

"