fbpx
Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

Máš už tehličky na brušku? Ak nie, vyskúšaj tieto triky!

Máte tip? napíšte nám mailom

Tehličky na brušku? Ak sa posnažíš, môžeš ich mať!

Je čas letných kúpalísk a oddychu v polonahom tele. Tí chalani, ktorí majú tehličky na bruchu, sa môžu nimi vystatovať na verejnosti. Ostatní sa musia buď uskromniť, alebo s tým niečo robiť. Aj keď je vraj viac sexy pivné bruško, článok o tom nájdeš TU, tehličky na brušku ti určite otvoria dvere aj tam, kde si ich mal do teraz zatvorené.

Ak nevieš, ako na tehličky na brušku, vyskúšaj tieto cviky. Určite ti pomôžu! 🙂

Sklapovačky

Ľahni si na podložku, pokrč nohy v kolenách a ruky si daj pre väčšiu obtiažnosť prekrížené na prsia alebo za hlavu. Môžeš si pomôcť tým, že si špičky nôh o niečo zaprieš, alebo niekoho požiadaš o to, aby ti ich podržal. Potom už stačí zdvíhať lopatky zo zeme smerom ku kolenám. Musíš však dávať pozor, aby si sa nehŕbil. Chrbtica musí byť vyrovnaná. Ak si to chceš sťažiť, ľahni si na naklonenú lavicu hlavou dole, alebo si na prsiach podrž činku.

Prečítajte si tiež:
Mal 82 rokov a stále ordinoval. Český lekár poskytoval bezdomovcom zdravotnú starostlivosť

Trénuj aj torzo

K tomu, aby si si svoje tehličky vypracoval, musíš vedieť, ako vlastne svaly fungujú. Úlohou brušných svalov je udržiavať seba so svalmi chrbtice v rovine. Preto je jeden z najlepších cvikov aj cvičenie celého torza, a to sú drepy a vzpieranie činiek.

728px-Get-Six-Pack-Abs-Step-11

Viac cvikov nájdeš na ďalšej strane

Tehličky na brušku? Ak sa posnažíš, môžeš ich mať!

Posilnenie nôh

Natiahnite sa na zem, nohy prepni a ruky si daj pozdĺž tela. Potom zdvihnete natiahnuté nohy do pravého uhla hore a naspäť. Pre zvýšenie obtiažnosti sa zaves na hrazdu v posilňovni, drž sa rukami, nohy nechaj zvesené a zdvíhaj ich opäť do pravého uhla natiahnuté, a zasa naspäť.

728px-Get-Six-Pack-Abs-Step-13

Zdvíhajte zadok v kľuku 

Začneš podobne, ako keď robíš kľuk. Ideš do kľuku a oprieš sa o predlaktie ako to je na obrázku. V tejto pozícii začneš tlačiť svoj zadok čo najviac hore, ale dolu ho spúšťaš pomaly. 

Statické kľuky

Začínaš rovnako, ako u predchádzajúceho cviku. Rozdiel je v tom, že je tento cvik bez pohybu. Snaž sa telo udržať v jednej rovine po dobu aspoň 45 sekúnd. Začiatočníkom bude 45 sekúnd stačiť, ale pokročilí môžu vydržať kľudne aj 5 minút.

Prečítajte si tiež:
VIDEO: Zábava či šialenstvo? Internetom sa šíri zvrátená výzva, ktorá môže mať fatálne následky

Viac cvikov nájdeš na ďalšej strane

Tehličky na brušku? Ak sa posnažíš, môžeš ich mať!

Sklapovačky na kladke 

Určite ťa prekvapí, koľko svalov pri tomto cviku pracuje. Striedajte úchop, 5x s dlaňami k sebe a 5x s dlaňami od seba. Pri tomto cviku zapájajte mimo iného aj prsné svaly a bicepsy.

 

tehličky na brušku

 Gym ball

Cvičením sed-ľah na gym balle zlepšuješ svoju stabilitu a zároveň zapájaš všetky svaly na svojom bruchu. Na balóne cvičíš tak často, ako to len bude možné. Je to naozaj super cvičenie.

Zdroj: wikihow.com

Máte tip? napíšte nám mailom

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií