fbpx
Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

Triky ako schudnúť, ktoré vám nikto nikdy nepovie

Máte tip? napíšte nám mailom

Každá žena chce vyzerať dobre a mať postavu ako modelka. Určite ste už vyskúšali rôzne diéty, cviky a s výsledkom ste neboli spokojné. Ponúkame vám jednoduché triky ako schudnúť, ktoré vám nikto nepovie.

Triky ako schudnúť. Hovoríte si, že sú to len slová. Ponúkame vám 6 jednoduchých trikov, ktoré vám môžu pomôcť pri redukcii hmotnosti. Neveríte? Tak vyskúšajte.

1. Jedzte malé porcie

Je dôležité jesť menej a častejšie. Odporúča sa jesť 5x do dňa menšie porcie. Keď si objednáte jedlo a prinesú vám veľkú porciu, máte tendenciu zjesť všetko, čo sa na tanieri nachádza. Neprejedajte sa len preto, že ostalo navarené a nemá to kto zjesť. Keď chcete zmenšiť porcie, skúste pol hodinu pred jedlom vypiť pohár vody.

2. Myslíte optimistickejšie

Hovorte si optimistické slová ako napr.: „Schudla som  pol kila. To je skvelé.“  „Pomaly, ale isto.“ „Môžem zjesť len to, čo si objednám.“ „Dnes žiaden dezert.“ Pozitívne slová vám môžu pomôcť ľahšie dosiahnuť svoj cieľ. Môžete sa tak motivovať a nabudúce spravíte ďalší krok vpred.

Prečítajte si tiež:
Potrebujete zbaviť telo toxických vplyvov? Najlepšou voľbou na detoxikáciu je citrón

3. Jedenie osamote je lepšie ako v spoločnosti

Keď chcete schudnúť a snažíte sa zmeniť svoje stravovacie návyky, hľadáte oporu u vašej rodiny či priateľov. Je však vedecky dokázané, že ľudia, ktorí jedia v skupine, zjedia viac. Dôvodom je to, že v takomto prípade strávite veľa času za stolom a pri rozprávaní a zabávaní sa si nedávate pozor na to, koľko toho zjete.

Nebojte sa, nemusíte jesť teraz len osamote. Dôležité je, aby ste si k stolu vzali len toľko, koľko zjete, čiže svoju porciu. Dobrú konverzáciu si môžete užiť tak bez toho, aby ste si robili starosti o to, čo a koľko toho zjete.

Ďalšie triky ako schudnúť nájdete na druhej strane článku.

Triky ako schudnúť. Hovoríte si, že sú to len slová. Ponúkame vám 6 jednoduchých trikov, ktoré vám môžu pomôcť pri redukcii hmotnosti. Neveríte? Tak vyskúšajte.

4. Keď pociťujete hlad, privoňajte k banánom

Znie to šialene, ale skutočne bolo preukázané, že potraviny s výraznou vôňou ako jablko, mäta alebo banán môžu oklamať mozog a budete veriť tomu, že jete.

Prečítajte si tiež:
Smile for Summer: Neprehliadnuteľný doplnok, ktorý dodá šmrnc aj tomu najjednoduchšiemu outfitu. Prečítajte si rozhovor s Dominikou Prausovou, ktorá ho vymyslela

Štúdia sa zamerala na 3000 dobrovoľníkov, ktorí ovoniavali tieto potraviny, keď pociťovali hlad. Zistili, že ich apetít sa znížil a výsledky sa čoskoro odrazili na váhe. Úžasné, však?

5. Modrá ako vaša nová obľúbená farba

Jedna nedávna štúdia poukázala, že modrá farba znižuje apetít. Skúste urobiť zmeny v ozdobovaní vášho stola, napr. dajte modrý obrus, modré servítky, poháre alebo taniere.

Tento trik sa nazýva psychológia farieb. Existujú farby, ktoré podporujú vašu chuť do jedla, ale modrá má za výsledok presný opak.

6. Jedenie pred zrkadlom

Mnohí ľudia to používajú ako vtip, keď chceš schudnúť, jedz pred zrkadlom. Vedecké fakty uisťujú, že jedenie pri pozeraní sa na seba do zrkadla, znižujú množstvo jedla, ktoré konzumujete, na jednu tretinu.

Zdroj: brightside.me

Máte tip? napíšte nám mailom

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií