fbpx
Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

Vieme, ako sa zbaviť bolesti hlavy bez tabletiek!

Máte tip? napíšte nám mailom

Každá z nás to pozná, neutíchajúce bolesti hlavy. Väčšinou siahneme hneď po tabletke. Existujú isté triky, ako sa zbaviť alebo aspoň zmierniť bolesť hlavy.

Najdôležitejším faktorom je voda. Počas dňa neprijímame dostatočné množstvo tekutín a naše telo je dehydrované. Vypiť pohár vody po tom, keď nás už hlava bolí, je neskoro. Prijímať tekutiny je potrebné od rána, najlepšie počas celého dňa. Keď nás už začne bolieť hlava, mali by sme siahnuť aspoň  po pohári vody. Zelený čaj je tiež oveľa lepší ako vziať si tabletku. Samozrejme, že nás hlava neprestane bolieť hneď, ako dopijeme vodu. U niekoho to zaberie skôr a u niekoho neskôr.

Vyvetrať si miestnosť, v ktorej sa nachádzame. Vydýchaný vzduch nám neprospieva, dokonca nám často v takýchto miestnostiach býva zle a začne nás bolieť hlava. Je to spôsobené tým, že je tam málo kyslíku, ale veľké množstvo oxidu uhličitého. Prísunom čerstvého vzduchu sa nám nielen dýcha lepšie, ale aj bolesti hlavy sa zmiernia alebo úplne zmiznú. Vhodná je aj krátka prechádzka. Človek príde na iné myšlienky, uvoľní sa a tým, že je na čerstvom vzduchu sa cíti lepšie.

Prečítajte si tiež:
Navždy mladá? Poznáme overený recept, ktorý vás skrášli aj o desiatky rokov

Migraine

Mnoho žien trpí bolesťami hlavy od hladu. Povieme si, že ešte nie sme hladné, alebo sa najeme neskôr, keď budeme mať čas. Nie je správne nechať sa vyhladovať. Telo potrebuje vodu, ale aj jedlo. Zle nám býva aj pre to, že jedlo si proste odložíme na neskôr, čo nie je správne. Raňajky a obed by nemali byť jedno, alebo obed, ktorý je rovno už aj večerou.

Skúste sa pomasírovať. Nie konkrétne na hlave, ale na dlaniach alebo chodidlách. Končeky prstov (rovnako ako aj chodidlá) obsahujú body, ktoré po pomasírovaní môžu zmierniť bolesť hlavy. Zaberie vám to pár minút, dokonca nemusíte ani nikam chodiť. Ak máte sedavé zamestnanie alebo ako študentka trávite veľa času nad knihami, notebookom, je pre vás vhodnejšie dať si na chvíľu pauzu. Precvičte si krk, otočte hlavu na jednu a potom na druhú stranu, dopredu a dozadu, ale veľmi pomaly, aby vás neseklo. Potom si natiahnite ruky za chrbtom a spojte ich. Zavrite na niekoľko sekúnd oči a len zhlboka dýchajte.

Prečítajte si tiež:
6 rád, ako sa dostať do formy aj bez návštevy fitness centra

Ak vám ani jeden z týchto trikov bolesť nezmierni, až vtedy siahnite po tabletke.

Foto: en.wikipedia.org
Zdroj: www.prozeny.cz

Máte tip? napíšte nám mailom

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií