fbpx
Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

Sexi bruško bez brušákov za pomoci 8 cvikov. Vieme, ktoré to sú

Máte tip? napíšte nám mailom

Sexi bruško predstavuje métu, ktorú chcú ženy dosiahnuť bez ohľadu na vek. Nemusíte robiť klasické sklápačky, resp. brušáky, pôjde to aj za pomoci týchto 8 jednoduchých cvikov.

Pre sexi bruško je potrebné nielen zmeniť stravu a obmedziť  sladké, ale aj cvičiť. Brušáky sú cvikom nevyhovujúcim každému, pretože pri ich nesprávnom prevedení môže dôjsť k zablokovaniu krčnej chrbtice. Okrem toho neprecvičia celú oblasť svalov na bruchu.

Pozrite sa na 8 cvikov, ktoré môžete nahradiť za brušáky, pretože precvičia celú oblasť brucha a výsledkom bude sexi bruško, po akom túžite:

1.Drevorubačsky drep

Postavte sa na šírku ramien  s rukami nad hlavou, pričom sa natiahnete doľava. Pri drepe udržujete váhu na pätách, ruky spojte a premiestnite ich medzi nohy. S nádychom sa zdvihnite z drepu a natiahnite sa doprava. Cvik opakujte 20 krát.

2.Plank s dotykom kolena

Vašou východiskovou pozíciou je plank na rukách (ramená, zápästia a lakte sú v rovine). Zdvihnite sa na pozíciu prehnutého psa (strieška), stiahnite brucho a boky vytlačte nahor. Oprite sa o pravú ruku a ľavou sa dotknite opačného kolena (pravého). Vráťte sa do východiskovej pozície. Na každú stranu opakujte 6 x.

3Kris kros drep

Postavte sa s nohami od seba na šírku ramien a ruky dajte za hlavu. Ohnite kolená a urobte drep. Pamätajte, kolená musia byť za členkami, inak je drep nesprávne prevedený. Z pozície drepu sa postavte a zdvihnite ľavé koleno ku pravému lakťu. Naspäť sa vráťte do pozície drepu. Na každú stranu urobte tento cvik 10 x.

Prečítajte si tiež:
Ako bude vyzerať "SMART KARANTÉNA"? Ľudia ju už môžu využiť namiesto štátnej karantény

4.Výpad s twistom

Postavte sa rovno a z tejto pozície urobte výpad pravou nohou vzad. Koleno musí byť nad členkom v 90 stupňovom uhle. Ďalej otočte trup doľava s vystretými rukami pred sebou, pričom dlane sú mierne od seba. Vráťte sa späť do stredu a potom sa naspäť postavte rovno. Cvik opakujte 16 x na každú stranu.

 

Pokračovanie na ďalšej strane.

Sexi bruško predstavuje métu, ktorú chcú ženy dosiahnuť bez ohľadu na vek. Nemusíte robiť klasické sklápačky, resp. brušáky, pôjde to aj za pomoci týchto 8 jednoduchých cvikov.

Pre sexi bruško je potrebné nielen zmeniť stravu a obmedziť  sladké, ale aj cvičiť. Brušáky sú cvikom nevyhovujúcim každému, pretože pri ich nesprávnom prevedení môže dôjsť k zablokovaniu krčnej chrbtice. Okrem toho neprecvičia celú oblasť svalov na bruchu.

Pozrite sa na 8 cvikov, ktoré môžete nahradiť za brušáky, pretože precvičia celú oblasť brucha a výsledkom bude sexi bruško, po akom túžite:

5.Horolezec

Začnite v pozícii plank na rukách. Potom pritiahnite ľavé koleno k opačnému lakťu. Ľavou nohou odskočte vzad do planku. Potom pritiahnite pravé koleno k ľavému lakťu a cvik zopakujte. Na každú stranu opakujte 20 x.

Prečítajte si tiež:
Úprimný list otcovi. "Pod tvojim tvrdým a prísnym pohľadom sa skrýva to najjemnejšie a najkrehkejšie srdce"

Môžete vyskúšať aj podobný cvik: Začnete v pozícii plank na rukách. Pravú nohu pokrčíte pred sebou a ľavá ostane natiahnutá. Nohy rýchlo striedate akoby ste sa snažili bežať po kameňoch. V tomto prípade si môžete stopnúť 20 sekúnd na tento cvik.

6.Vysoké kolená

Postavte sa s rukami pred hrudníkom a dlane zatnite v päsť. Ľavé koleno pritiahnite k trupu, potom otočte telo v páse a pravý lakeť priblížte k ľavému kolenu. Preskočte na ľavú nohu a cvik zopakujte pre pravú nohu. Na každú stranu opakujte 15 x. Môžte strany striedať po jednom alebo najprv cvičiť na jednú stranu, potom na druhú.

7.Hore a dole

Postavte sa s nohami pri sebe. Zdvihnite pravé koleno k hrudníku a spojte ruky nad hlavou. Preskočte na opačnú nohu a pritiahnite ľavé koleno k hrudníku, pod kolenom spojte ruky. Skáčte z nohy na nohu a na každú stranu urobte cvik 10 x.

8.Točivý výpad

Pravou nohou vykročte do strany a ľavú ohnite  a pritiahnite k sebe, stiahnite brucho. Pravú nohu držte rovno a prejdite do výpadu, telo vytočte doľava. Vráťte sa do východiskovej pozície, pritiahnite ľavé koleno k hrudník a ruky vystrite nad hlavou. Cvik opakujte 10 x na každú stranu.

Zdroj: www.http://milujemecviceni.cz

Zdroj obrázka: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Bikini_woman_Bondi_Beach_Sydney_2012.jpg

Máte tip? napíšte nám mailom
Mohlo by sa vám páčiť

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií