Ikonické značky premenili svoje logá do ženskej verzie. Pozri, ako sa zmenili
Tohtoročný Medzinárodný deň žien sa niesol v duchu posilnenia postavenia nežnejšieho pohlavia v spoločnosti. Na túto tému sa rozhodli reagovať aj ikonické značky, ktoré zmenili svoje známe logá do ženskej verzie…
Spoločnosť Creative Equals je organizácia zameraná na podporu práv žien a taktiež rozmanitosť kreativity v priemysle. Pri príležitosti MDŽ sa táto spoločnosť rozhodla, že pozmení ikonické logá známych značiek. Týmto krokom chcela taktiež upozorniť na fakt, že aj značky a média nám podsúvajú poväčšine logá, na ktorých sú muži a teda aj v tomto smere je postavenie žien a mužov nevyvážené.
Značky ako Pringles, Monopoly, DreamWorks, Bic či Schwarzkopf sú toho príkladom a tak sa organizácia Creative Equals rozhodla upraviť aj ich logá, ktoré pozná hádam každý. Zakladateľ a generálny riaditeľ Creative Equals, Ali Hanana dúfa, že aj tento krok prinesie zmenu a tiež upozorňuje na fakt, že až 89,5% mužských dizajnérov môže ovplyvniť identitu značky.
Ali Hanana zároveň v rozhovore uviedol, že úpravou log nechcú nijako útočiť na žiadnu zo značiek, len chceli poukázať na fakt, ako ženy v logách chýbajú.
Pringles
Monopoly
Schwarzkopf
Dreamworks
Bic
Bafta
Oscar
Zdroj: Bored Panda