fbpx
Slováci prezradili: Chcú Ludo Club alebo vedomostný kvíz? Toto sú dôvody, prečo sú hry na mobile tak obľúbené

Slováci prezradili: Chcú Ludo Club alebo vedomostný kvíz? Toto sú dôvody, prečo sú hry na mobile tak obľúbené

Ľudia si skracujú svoj volný čas rôznymi spôsobmi. Jedným z nich sú hry, ktoré ešte poznáme z detských čias. Pozrite sa, čo sme sa o nich dozvedeli. 

Ide napríklad o hru s názvom Človeče nehnevaj sa, alebo rôzne vedomostné kvízy. Súčasnosť nám ich cez internet umožnila hrať v pohodlí, o akom sa nám kedysi len snívalo. Našťastie sa vďaka moderným technológiám preniesli do virtuálneho sveta a my si ich môžme vychutnávať v online forme pri čakaní na autobus alebo počas pracovnej pauzy. Momentálne je medzi študentmi rozšírená hra s názvom Ludo Club –online Človeče nehnevaj sa – ktorú je možné hrať cez Facebook.

Porazí vás niekto? Nechajte sa prekvapiť v nasledujúcej hre.
Porazí vás niekto? Nechajte sa prekvapiť v nasledujúcej hre. Zdroj: unsplash.com

Ludo ClubQuiz Planet sú veľmi populárne

Študentka Právnickej fakulty Michaela Karasová o tejto hre tvrdí: „Ludo Club som začala hrať, pretože ma naň nahovorila kamarátka, ktorá tvrdila, že ho hrá s kamarátom, pretože je zábavný. Za jediný deň som bola schopná hrať až niekoľkokrát, pričom som si ho vyskúšala s kamarátkami, rodinou aj s frajerom. Myslím si, že je to dobrá hra v tom, že si ju môžeš zahrať aj s niekým, kto sa aktuálne pri tebe nenachádza. Mňa osobne Ludo cez mobil zaujímal viac, ako keby som si Človeče mala zahrať osobne.″ 

I keď je Ludo skutočne populárny, Michaela na ňom vidí určité technické nedostatky. Myslí si, že je škoda, keď hodí číslo 6 trikrát po sebe a nemôže sa pohnúť vpred. Zároveň tak, ako pri každej online hre, i túto často nie je možné ihneď načítať, čo spomaľuje čakanie na začiatok hry u ostatných hráčov.

Inou, ale tiež vyhľadávanou formou zábavy, je online hra na Facebooku s názvom Quiz Planet. Tento vedomostný kvíz pozostáva z niekoľkých kôl a viacerých otázok. Narozdiel od Luda Clubu, v hre ste kráľom svojho rozumu práve vy, pretože sa nespoliehate na systém, ktorý vám náhodne hodí kocky. Jednoducho je potrebné zapojiť myseľ.

Študent odboru Marketingová komunikácia Samuel Slabey o Quiz Planet tvrdí: „Myslím si, že táto hra má naozaj zmysel, pretože hráčom rozširuje obzory. Je motivujúca, lebo súťažíš so svojimi priateľmi na Facebooku s ktorými si takto môžeš porovnávať vedomosti. I keď túto hru až tak často nehrám, vyskúšal som si ju a myslím si, že by v nej mali byť zložitejšie otázky. Niektoré sú z môjho pohľadu príliš jednoduché.”

Zdá sa, že hoci obe hry majú nejaké drobné nedostatky, sú u študentov stále vyhľadávané a obľúbené.

 

Google+ Linkedin
Žaneta Kováčiková

I keď študujem Marketingovú komunikáciu, už od začiatku ma to vďaka predmetu onlinovej žurnalistiky, lákalo písať články. Zameriavam sa na oblasť lifestylových článkov. V minulosti som pracovala v marketingovej agentúre ako social media pracovník a copywriter.