fbpx
Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

Toto ranné cvičenie podľa Cindy Crawford vám vyformuje super telo

Máte tip? napíšte nám mailom

V deväťdesiatych rokoch sa snažilo veľa mladých dievčat a žien mať video nahrávku so slávnym cvičením Cindy Crkawford. Aj keď uplynulo od vtedy niekoľko rokov, cvičenia sú stále účinné.

Pozrite sa na 10 minútové ranné cvičenie podľa Cindy Crawford. Ide o cviky, ktoré vám nezaberú veľa času a môžete nimi naštartovať svoj deň.

Doska na boku

Tento cvik neposilňuje len vaše brucho, ale je aj výborný pre držanie tela. Ležíte na boku na zemi (podložke) opreté o ľavé predlaktie. Pravú ruku si dáte na bok.  Ľavý bok sa dotýka podlahy. Zdvihnete sa a snažíte sa vydržať v takejto polohe niekoľko sekúnd. Brucho má byť stiahnuté a telo sa snažte natiahnuť od hlavy po prsty na nohách. Cvik opakujte 10-krát na každú nohu.

Držanie zdvihnutej nohy

Toto cvičenie je úžasné pre rozvoj svalov na zadku a nohách. Ležíte na ľavom boku s ľavou rukou za hlavou a pravou rukou na podlahe. Mierne pokrčte ľavé koleno a pravé koleno umiestnite na podlahe pred ľavé stehno. Potom si natiahnite pravú nohu paralelne s ľavou stranou a vráťte do východiskovej pozície. Opakujte 15-krát na ľavú a potom na pravú nohu.

Prečítajte si tiež:
Zverejnila fotografiu, kde jej vidieť nechty. O dva týždne sa od lekárov dozvedela desivú diagnózu a rozhodla sa všetkých varovať

Cvik delfínie zdvihnutie –„strecha“

Tento cvik je skvelý pre vaše ramená, chrbát a brušné svaly. Dáte sa do štandardnej doska (plank) pozície so spojenými rukami odpočívajúcimi na podlahe. Zdvihnite boky k stropu až tak, aby vaše telo tvorilo tvar obráteného písmeno V. Vráťte sa do východiskovej polohy. Cvik opakujte 10-krát.

Ďalšie cviky nájdete na druhej strane článku.

Pozrite sa na 10 minútové ranné cvičenie podľa Cindy Crawford. Ide o cviky, ktoré vám nezaberú veľa času a môžete nimi naštartovať svoj deň.

Mačacia pozícia alebo inak nazývané mačací chrbát

Mačací chrbát je cvik pre vaše brucho a chrbát. Dáte sa na štyri, zápästia majú byť umiestnené na šírku ramien a kolená na šírku bokov. S nádychom sa vyhŕbíte a zakloníte hlavu dozadu. S výdychom zakloníme hlavu dopredu. Opakujeme 15-krát.

Mostík na prstoch na nohách

Toto cvičenie je výborné pre zadok a nohy. Ľahnite si na chrbát s rukami pri tele. Pokrčte kolená a umiestnite svoje päty blízko zadku.  Zdvihnite boky a zastavte sa na prstoch. Udržte telo v tejto pozícii niekoľko sekúnd a potom sa vráťte do východiskovej pozície. Cvik opakujte 10-krát.

Prečítajte si tiež:
Trápi vás bolesť zubov? Predíďte jej vďaka nasledujúcim potravinám

Nezabudnite na správne dýchanie: zdvihnutie bokov s nádychom a návrat do východiskovej pozície s výdychom.

Takže, od dnes začíname milé žienky cvičiť so Cindy Crawford.

Zdroj : brightside.me

Máte tip? napíšte nám mailom

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií