fbpx
Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

Toto ranné cvičenie podľa Cindy Crawford vám vyformuje super telo

V deväťdesiatych rokoch sa snažilo veľa mladých dievčat a žien mať video nahrávku so slávnym cvičením Cindy Crkawford. Aj keď uplynulo od vtedy niekoľko rokov, cvičenia sú stále účinné.

Pozrite sa na 10 minútové ranné cvičenie podľa Cindy Crawford. Ide o cviky, ktoré vám nezaberú veľa času a môžete nimi naštartovať svoj deň.

Doska na boku

Tento cvik neposilňuje len vaše brucho, ale je aj výborný pre držanie tela. Ležíte na boku na zemi (podložke) opreté o ľavé predlaktie. Pravú ruku si dáte na bok.  Ľavý bok sa dotýka podlahy. Zdvihnete sa a snažíte sa vydržať v takejto polohe niekoľko sekúnd. Brucho má byť stiahnuté a telo sa snažte natiahnuť od hlavy po prsty na nohách. Cvik opakujte 10-krát na každú nohu.

Držanie zdvihnutej nohy

Toto cvičenie je úžasné pre rozvoj svalov na zadku a nohách. Ležíte na ľavom boku s ľavou rukou za hlavou a pravou rukou na podlahe. Mierne pokrčte ľavé koleno a pravé koleno umiestnite na podlahe pred ľavé stehno. Potom si natiahnite pravú nohu paralelne s ľavou stranou a vráťte do východiskovej pozície. Opakujte 15-krát na ľavú a potom na pravú nohu.

Cvik delfínie zdvihnutie –„strecha“

Tento cvik je skvelý pre vaše ramená, chrbát a brušné svaly. Dáte sa do štandardnej doska (plank) pozície so spojenými rukami odpočívajúcimi na podlahe. Zdvihnite boky k stropu až tak, aby vaše telo tvorilo tvar obráteného písmeno V. Vráťte sa do východiskovej polohy. Cvik opakujte 10-krát.

Ďalšie cviky nájdete na druhej strane článku.

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií