Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

Žena oznámila, že nemôže prísť do práce, pretože jej synovi zlyhávajú orgány. Manažérka jej poslala nechutnú odpoveď

Manažérka odpovedala bež štipky citu a empatie…

Keď je niekto z našich blízkych vážne chorý alebo nebodaj v ohrození života, očakáva sa, že túto situáciu v práci pochopia, prejavia aspoň trocha súcitu a odsúhlasia vám voľno. Podobné očakávania mala aj pracujúca matka, Crystal Reynolds Fisher, ktorej len 18-ročný syn prednedávnom ochorel na sepsu, čiže závažné infekčné ochorenie, pri ktorom zlyhávajú vnútorné orgány.

Chlapec si v dôsledku svojho zdravotného stavu vyžaduje neustálu starostlivosť a pozornosť, takže je jasné, že Crystal nemôže chodiť do práce tak, ako by mala a ako by chcela. Žena pracuje pre jednu z pobočiek čerpacích staníc Folk Oil a rozhodla sa napísať manažérke 48 hodín pred začiatkom nástupu do práce, že sa nebude môcť dostaviť.

„Zdravím, Dawn. Iba vám chcem oznámiť, že moje dieťa je na napojené na prístroje, ktoré mu zabezpečujú životné funkcie, takže kým sa nedostane z najhoršieho, nebudem schopná dostaviť sa do práce. Akonáhle mu bude lepšie, dám vám vedieť. V takom prípade sa budem môcť do práce dostaviť bez problémov,“ napísala Crystal vo svojej správe.

Utrápená matka však od manažérky dostala odpoveď, akú nečakala. „Takto u nás veci nerobíme, takže to beriem tak, že končíte,“ stroho a bez kúska citu či empatie odpísala Dawn. Po tejto správe sa jej Crystal snažila vysvetliť, že synov stav skutočne momentálne nedovoľuje, aby sa dostavila do práce a obráti sa na vedenie, ak Dawn svoj prístup nezmení. Lenže ani to manažérku neobmäkčilo. „Nebudem  s vami o tom viac diskutovať. Počas vašich neustálych zmien v práci, som bola k vám viac než zhovievavá. Nie je žiaden dôvod na to, aby ste nepracovali. Nebudem viac vaše zveličovanie tolerovať. Pokiaľ neprídete na smenu, beriem to tak, že končíte,“ napísala Dawn.

Žena nevedela, čo robiť, a tak sa rozhodla konverzáciu verejne zdieľať na Facebooku. Na jej príspevok okamžite reagovali nielen jej priatelia, ale i úplne neznámi ľudia. Tí jej vyjadrovali podporu vo viac než 17-tisíckach komentároch ale aj takmer 85 000 zdieľaniami.

Jej príbeh sa dostal aj k samotnému vedeniu spoločnosti čerpacích staníc a to sa rozhodlo rýchlo a rázne reagovať. „Chceli by sme sa vyjadriť k incidentu, v rámci ktorého sa riešila žiadosť o voľno jedného z našich zamestnancov u vedenia. Prípad sme vyšetrili a zistili sme, že situácia bola riešená nesprávne a bez empatie, ktorú ako spoločnosť ctíme. Za to sa úprimne ospravedlňujeme. Ako dôsledok tohto zistenia ,sme podnikli rýchly krok a zmieňovaná manažérka už v súčasnosti nie je našou zamestnankyňou. Tiež sme informovali našu zamestnankyňu, že si môže vziať toľko voľna, koľko chce, kým sa nedostane cez ťažké obdobie. Zároveň ďakujeme verejnosti za prejavený záujem,“ znelo oficiálne vyjadrenie spoločnosti.

 

 

 

Zdroj: https://www.boredpanda.com/boss-response-son-life-support-crystal-reynolds-fisher/

https://www.facebook.com/crystal.fisher.583?hc_ref=ARQphJA6vPwHBTfX2fOOjxGDix04eCLRb_qH7eRi-7ccflb3KBpIPPqteU1F9_DfUHA

Mohlo by sa vám páčiť

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií