Po novom budeme nakupovať priamo na Instagrame. Ako to bude fungovať?
Na sociálnej sieti Instagram budete mať možnosť nakúpiť bez toho, aby ste museli navštíviť stránku predajcu. Ako to bude fungovať?
Nie je to tak dávno, čo v ponuke Facebooku pribudla aj ikona Market place. Môžete tam ponúknuť tovar na predaj. Princíp je jednoduchý – odfotíte produkt, pridáte popis, stanovíte ceny a prípadný záujemca vás následne kontaktuje. V zásade podobnú myšlienku môžete poznať napríklad z Bazošu.
Nákupnú funkciu netreba podceňovať, a preto vedenie Instagramu, ktoré mimochodom spadá pod správu Facebooku, prichádza s funkciou Checkout. Princíp fungovania by mal byť však trošku odlišný. Na Instagrame budú svoje produkty predávať iba spoločnosti, ktorým to služba dovolí. Predstavte si, že napríklad spoločnosť Adidas, ktorá má už o túto funkciu záujem, pridá na svoj profil fotografiu tenisiek. Vám sa tento produkt bude páčiť, a tak kliknete na tzv. Checkout a objednáte si tovar priamo cez Instagram. Všetky údaje sa vám načítajú samozrejme automaticky.
Okrem Adidasu o služby prejavilo záujem napríklad Nike, H&M, Zara či Michael Kors. Vedenie sociálnej siete tvrdí, že chcú svojim užívateľom opäť zvýšiť komfort používania ich aplikácie. Veľké firmy naopak s radosťou takúto platformu privítajú, keďže percento dokončených nákupov sa nepochybne zvýši. Funkcia Checkout bude zatiaľ dostupná len pre amerických používateľov, no je len otázkou času, kedy sa táto možnosť objaví aj v našich smartfónoch.
Zdroj: instagram-press.com
Zdroj titulnej foto: pixabay.com