fbpx
Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

Máte problémy so spánkom? Čítajte a skoncujte s nimi, aby ste sa konečne vyspali do ružova

Máte tip? napíšte nám mailom

Vyspať sa do ružova bez čiernych kruhov pod očami a iných problémov, tak po tom túži každá z nás. Najjednoduchším spôsobom je siahnuť po harmančekovom čaji, v najhoršom prípade siahame po tabletkách na spanie alebo od bolesti.

Pozrieme sa na spôsoby, ako si poradiť s únavou a nespavosťou.

1. Pri probléme zaspať by sme nemali piť kávu alebo čaj 7 hodín pred spaním. Obsahujú kofeín a nám sa potom nechce spať. Odporúča sa cvičiť každý deň.

2. Ak chrápeme, tak by sme mali spať na boku s rukou pod hlavou. Zároveň by sme si mali vypláchnuť nos slaným roztokom pred spaním. Dôležité je vyhýbať sa alkoholu alebo ho aspoň obmedziť. Pri dlhotrvajúcich problémoch je lepšie navštíviť svojho lekára.

3. Pri bolesti krku by sme mali vymeniť svoj vankúš každé 2 roky. Vankúše by sme mali voliť z latexu (anatomické). Niekedy možno stačí pridať ďalší vankúš alebo si ten svoj zložiť na polovicu.

4. Keď sa často budíme v noci, neodporúča sa pred spaním piť alkohol alebo iné  povzbudivé látky. Dôležité je, aby sme nespali vo veľmi teplej izbe. Odporúča sa 17-20 stupňov.

Prečítajte si tiež:
Zázvor ako liek na vitalitu, zdravie a krásu!

baby-1151348_960_720

5. Problémy s búšením srdca počas spánku by sme mali konzultovať so svojím lekárom. Mali by sme si ľahnúť na ľavú stranu s hlavou na veľkom vankúši. Môže mať ruky pod hlavou a zhlboka dýchať.

Viac sa dozvieš na ďalšej strane

Vyspať sa do ružova bez čiernych kruhov pod očami a iných problémov, tak po tom túži každá z nás. Najjednoduchším spôsobom je siahnuť po harmančekovom čaji, v najhoršom prípade siahame po tabletkách na spanie alebo od bolesti.

6. Pri bolesti ramena nám pomôže spánok na chrbte s tým, že budeme objímať svoj vankúš, ktorý budeme mať na hrudi.

7. Keď sa nám ťažko vstáva, mali by sme vstávať každý deň v rovnakom čase. Dokonca aj cez víkend. Taktiež sa snažiť chodiť spať aj v rovnakom čase. Presúvať budík každých 5 minút nie je správnym riešením.

8. Kŕče a svalové kŕče môže zlepšiť masáž bolestivého miesta, zahrievanie a naťahovanie svalov. Môžeme vyskúšať strečing každé ráno po zobudení a večer pred spaním. Mali by sme si zadovážiť magnézium a začať ho používať.

Prečítajte si tiež:
14 úžasných trikov pre krásu, ktoré zmenia váš život

9. Pri bolesti chrbta sa odporúča dať si ďalší vankúš pod stehná, ak spíme na bruchu, alebo pod nohy, ak spíme na chrbte. Ak máme takú možnosť, môžeme niekoho poprosiť, aby nás pred spaním pomasíroval.

Dôležité  je, aby sme nechodili spať nahnevaní, ak chceme mať dobrý nerušivý spánok. Niekomu sa spí dobre pri telke alebo pri hudbe, no najlepším spôsobom pre výborný spánok je ticho.

Foto: Pixabay
Zdroj: brightside.me

Máte tip? napíšte nám mailom

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií