fbpx
Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

Spíš v miestnosti, ktorá je chladnejšia alebo v poriadne vyhriatej? Mal by si vedieť TÚTO vec

Máte tip? napíšte nám mailom

Teplota v miestnosti, v ktorej spíme, má veľký vplyv na naše zdravie.

Spíš radšej v miestnosti, v ktorej je chladnejšie a si prikrytý až po uši alebo radšej v poriadne vyhriatej tak, že sa počas noci musíš odkrývať? Vedci prišli na to, že teplota, pri ktorej spávame má na naše telo veľký vplyv a tešiť sa môžu práve tí, ktorí si na odpočinok počas spánku volia menej vyhriatu miestnosť.

Spánok v chladnejšom priestore je dobrý okrem iného aj pre tvoju telesnú váhu. Metabolizmus totiž viac spaľuje tuky. V chlade je tiež lepšie kvalitu spánku, čo sa odráža na celkovej pripravenosti organizmu na druhý deň a viac pomáha odolávať stresu. Ráno sa prebúdzaš aj viac svieži než tí, ktorí spia v príliš teplej miestnosti. To ale nie je z ďaleko všetko. Spanie v chladnej miestnosti tiež pomáha redukovať symptómy fybromyalgie a spánkovej apnoe, čo sú symptómy chronickej únavy, ktoré sa lekármi len veľmi ťažko odhaľujú.

Ideálna teplota v izbe počas spánku je 15 až 19 stupňov Celzia. Spať však treba poriadne prikrytý.

Prečítajte si tiež:
17. november. Za akú slobodu riskovali ľudia svoje životy? Je čas zamyslieť sa! - blog

 

 

Zdroj: JenŽeny

Máte tip? napíšte nám mailom

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií