Spíš v miestnosti, ktorá je chladnejšia alebo v poriadne vyhriatej? Mal by si vedieť TÚTO vec

Spíš v miestnosti, ktorá je chladnejšia alebo v poriadne vyhriatej? Mal by si vedieť TÚTO vec

reklama

Teplota v miestnosti, v ktorej spíme, má veľký vplyv na naše zdravie.

Spíš radšej v miestnosti, v ktorej je chladnejšie a si prikrytý až po uši alebo radšej v poriadne vyhriatej tak, že sa počas noci musíš odkrývať? Vedci prišli na to, že teplota, pri ktorej spávame má na naše telo veľký vplyv a tešiť sa môžu práve tí, ktorí si na odpočinok počas spánku volia menej vyhriatu miestnosť.

Spánok v chladnejšom priestore je dobrý okrem iného aj pre tvoju telesnú váhu. Metabolizmus totiž viac spaľuje tuky. V chlade je tiež lepšie kvalitu spánku, čo sa odráža na celkovej pripravenosti organizmu na druhý deň a viac pomáha odolávať stresu. Ráno sa prebúdzaš aj viac svieži než tí, ktorí spia v príliš teplej miestnosti. To ale nie je z ďaleko všetko. Spanie v chladnej miestnosti tiež pomáha redukovať symptómy fybromyalgie a spánkovej apnoe, čo sú symptómy chronickej únavy, ktoré sa lekármi len veľmi ťažko odhaľujú.

reklama

Ideálna teplota v izbe počas spánku je 15 až 19 stupňov Celzia. Spať však treba poriadne prikrytý.

 

 

Zdroj: JenŽeny

PREČÍTAJTE SI TIEŽ  Strašiak menom celulitída. Vieme, ako s ňou zatočiť aj bez krémov
reklama
Google+ Linkedin

Autor príspevku:

Volám sa Ivana a aj napriek tomu, že ma môžete stretnúť (takmer) vždy v čiernej, milujem farby. Tie sú v mojom vnútornom svete a nebojím sa ich premietnuť ani do mojich vlasov. Preto sa občas cítim ako chameleón. Okrem farieb ma baví tvorba poézie, či prózy, ale rozhodne aj článkov. Vďaka ním totiž môžem rozširovať obzory nielen sebe, ale aj čitateľom, čo je podľa môjho názoru skvelé.