Spíš v miestnosti, ktorá je chladnejšia alebo v poriadne vyhriatej? Mal by si vedieť TÚTO vec

Spíš v miestnosti, ktorá je chladnejšia alebo v poriadne vyhriatej? Mal by si vedieť TÚTO vec

Teplota v miestnosti, v ktorej spíme, má veľký vplyv na naše zdravie.

Spíš radšej v miestnosti, v ktorej je chladnejšie a si prikrytý až po uši alebo radšej v poriadne vyhriatej tak, že sa počas noci musíš odkrývať? Vedci prišli na to, že teplota, pri ktorej spávame má na naše telo veľký vplyv a tešiť sa môžu práve tí, ktorí si na odpočinok počas spánku volia menej vyhriatu miestnosť.


Spánok v chladnejšom priestore je dobrý okrem iného aj pre tvoju telesnú váhu. Metabolizmus totiž viac spaľuje tuky. V chlade je tiež lepšie kvalitu spánku, čo sa odráža na celkovej pripravenosti organizmu na druhý deň a viac pomáha odolávať stresu. Ráno sa prebúdzaš aj viac svieži než tí, ktorí spia v príliš teplej miestnosti. To ale nie je z ďaleko všetko. Spanie v chladnej miestnosti tiež pomáha redukovať symptómy fybromyalgie a spánkovej apnoe, čo sú symptómy chronickej únavy, ktoré sa lekármi len veľmi ťažko odhaľujú.

Ideálna teplota v izbe počas spánku je 15 až 19 stupňov Celzia. Spať však treba poriadne prikrytý.

 

 

Zdroj: JenŽeny

PREČÍTAJTE SI TIEŽ  Už 5000 ľudí povedalo NIE reťaziam
Google+ Linkedin

Written By :

„Najväčším šťastím človeka je žiť pre to, za čo by bol ochotný zomrieť.“ - Honore De Balzac

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*

*

*