Pomoc pre psy bez domova. Reštaurácia lepí ich fotky na škatule od pizze
Pizzeria sa rozhodla pomôcť miestnemu útulku. Na škatule od pizze lepí obrázky psov, ktoré hľadajú nový domov.
Útulky pre psy musia byť často kreatívne, ak chcú, aby psy bez domova opäť našli svoj domov. Väčšina ľudí si omnoho radšej adoptuje krásne šteniatko od chovateľa ako psieho veterána s ranami na duši. Aj tieto psy však potrebujú lásku a trocha kreatívneho marketingu im môže pomôcť nájsť láskavého nového majiteľa. Toto je príklad, ako môže dobrá reklama zmeniť svet k lepšiemu.
Prevádzkovatelia útulkov sa často snažia nadviazať spoluprácu s miestnymi podnikateľmi a lokálnymi prevádzkami. Vďaka tomu sa viac ľudí dozvie, že v útulku na nich čakajú psy a mačky, ktoré nemajú domov.
Príkladom takejto úspešnej spolupráce je spolupráca útulku Niagara SPCA s pizzeriou Just Pizza & Wing Co. Útulok aj pizzeria sa nachádzajú v meste Niagara Falls, v Spojených štátoch.
Pes a pizza
Na začiatku úspešnej spolupráce stál síce jednoduchý, ale zato efektný nápad. Na každú škatuľu od pizze, ktorú reštaurácia predá, nalepia kuchári obrázok chlpáča, ktorý si hľadá domov. Takto sa fotografie dostanú do mnohých domácností. Ľudia sa nielenže pobavia na chutných fotografiách psíkov, ale určite sa aj zamyslia nad smutným osudom štvornohých maznáčikov.
Bol to zásah do čierneho. Psy na škatuliach od pizze sa okamžite stali virálnymi a ukázali mnohým prevádzkovateľom útulkov cestu, ktorou by sa mohli vydať, aby pomohli opusteným psom.
Nápad sa zrodil v hlave koordinátorky útulku Kimberly LaRussa. Podarilo sa jej ho zrealizovať vďaka pomoci Mary Alloy, majiteľky pizzerie Just Pizza & Wing Co. Mary Alloy pracovala v útulku Niagara SPCA ako dobrovoľníčka a veľmi ju trápil osud zvierat, o ktoré nikto nemal záujem.
Kimberly sa opýtala Mary, či by nebolo možné umiestniť na škutule od pizze fotografie psov, ktoré hľadajú domov. Mary sa nápad zapáčil a okamžite súhlasila.
Úspech sa nemeria len tým, koľko like-ov dostanú psy na Facebooku. Skutočným úspechom je to, že hneď prvý deň po rozbehnutí kampane, bol prvý chlpáč adoptovaný milujúcou rodinou. Kampaň beží už týždeň, nového majiteľa si našlo dokopy sedem psíkov. A to sú tie najlepšie správy. Ak chceme zmeniť svet, nepotrebujeme veľa peňazí. Stačí jeden dobrý nápad.
Myslíte si, že by sa takéto niečo ujalo aj u nás, na Slovensku?