fbpx
Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

TOP 5 videí na cvičenie stehien a zadku. Denne vám stačí len 10 minút

Ak chcete mať pevný zadok a stehná a nemáte žiadne činky či závažia na domáce cvičenie, prinášame vám videá, pri ktorých nepotrebujete nič. Navyše vám stačí na cvičenie len pár minút. Tak poďme na to!

Máte tip? napíšte nám mailom

Cvičenie bez závažia alebo so závažím

Krátke ale veľmi účinné cvičenie z ktorého budete cítiť pálenie stehien.  Toto cvičenie aktivuje vaše svaly na zadku. Do cvičenia môžete bez problémov pridať členkové závažia alebo gumu.

https://www.youtube.com/watch?v=9SuTAxJGQuY

Cvičenie bez závažia

Ďalšie rýchle a intenzívne cvičenie zamerané na zadok. Nepotrebujete žiadne vybavenie ani závažia. Keďže je fitko zatvorené, môžete si tieto cviky zacvičiť kedykoľvek počas dňa doma. Ak máte náladu na dlhšie cvičenie, skúste 20-minútovú verziu.

 

Cviky s gumou

Ak chcete tvarovať svoj zadok a stehná, skúste pri drepoch gumu. Pri týchto cvikoch je podstatné, aby ste svaly správne aktivovali. Pri drepoch si dávajte pozor, aby kolená neboli viac vpredu ako vaše špičky. Ak cítite, že vás už začínajú páliť stehná a bolieť zadok, vtedy cvičíte správne. Tak hor sa do toho!

 

Cviky spevňujú vnútorné a vonkajšie stehná

Video zamerané na celé nohy zhora až dole. Cviky spevňujú vnútorné a vonkajšie stehná. Pri všetkých drepoch a výpadoch skúste zdvíhať členky (zadnú časť chodidiel). Tým sa viac zefektívni cvičenie. Tiež sa snažte udržiavať kolená za vašimi špičkami prstov na nohe.

Prečítajte si tiež:
Tieto cviky na brucho, ktoré môžete robiť aj na svojej stoličke

Pre kolenný kĺb je to lepšie. Ak spevníte sval, s ktorým momentálne cvičíte, bude cvičenie ťažšie, ale výsledky budú viditeľné. Prepojenie mysle a svalov je niečo, na čo by ste sa mali zamerať, aby ste získali maximálny výsledok zo svojich tréningov. Nezabudnite sa teda sústrediť a vyťažiť z nich maximum.

 

Cvičenie so stoličkou

Ďalšie video je pre celotelové cvičenie. Výhodou tohto cvičenia je, že používate iba stoličku, prípadne lavicu či kreslo. Ide o veľmi intenzívne cvičenie, v ktorom zapojíte vaše brucho, svaly rúk chrbta, hrudníka a, samozrejme, vnútorné a vonkajšie stehná a urobíte si aj cardio. Ide o skvelý spôsob, ako za 15 minút  precvičiť celé telo.

Vieme, že veľa z týchto pohybov je veľmi náročných. Ak budete potrebovať prestávku, urobte si ju. Časom sa zlepšíte. Ďalšou možnosťou je cvičenie bez stoličky. Nohy si necháte len na zemi.

 

Máte tip? napíšte nám mailom
Zdroj youtube

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií