fbpx
Klocher.sk
Magazín, ktorý tvoríme spolu

Cviky pre vnútornú a vonkajšiu stranu stehien. Vieme, ktoré sú najlepšie

Máte tip? napíšte nám mailom

Mnohé ženy to poznajú, chcú schudnúť zo stehien, ale jednoducho to nejde. Poznáme najlepšie cviky na vnútornú a vonkajšiu stranu stehien, ktoré môžete skúsiť aj vy.

Ženy chcú mať skvelú postavu, do ktorej samozrejme patria aj chudé stehná. Poznáme cviky na stehná, konkrétne na ich vnútornú a vonkajšiu stranu, ktoré sú navrhnuté a vytvorené tvorkyňou DanceBody, Katiou Pryce. Precvičíte si stehná spôsobmi, o ktorých ste doteraz netušili. Aj keď tieto cviky na stehná vyzerajú zložito, nemusíte sa báť, pretože sú jednoduché.

Cviky na vonkajšiu stranu stehien

1. Dva kmity

Ľahnite si na ľavý bok, hlavu si podoprite ľavou rukou, ľavú nohu máte pokrčenú. Pravá noha je vystretá a zdvíhate ju hore smerom ku stropu a vrátite späť. Dôležité je, aby noha nešla úplne dole, ale len do polovice. Pozor si dajte, aby ste nevychyľovali boky. Môžete si dať na nohy gumu, čo vám cvičenie trochu sťaží. Cvik opakujte 30x.

2. Cvik fajfka

Opäť ležíte na ľavom boku. Pravú špičku prepnete a ťaháte ju šikmo k stropu (čo najďalej), pravé koleno posuniete dopredu a ohnete. Brucho je pri tom pevné. Cvik opakujte 20x na každú nohu.

Prečítajte si tiež:
Útočí na vás prechladnutie? Tieto 3 prírodné lieky vás zachránia!

3. Cvik oblúčiky 

Ležíte opäť na ľavom boku s pokrčenou ľavou nohou. Mierne sa zdvihnete a opriete sa o ľavé predlaktie. Pravú nohu pretiahnete a špičku vzpriamite. Nohu zdvihnete a pohybujete s ňou dopredu a dozadu, akoby ste kreslili oblúčik nad ľavou nohou. Mali by ste pohybovať nohou čo najviac dopredu a čo najviac pred telom. Cvik opakujte 20x.

4. Cvik horák 

V rovnakej pozícii ohnete pravé koleno a pritiahnete ho k hrudníku, pričom brušné svaly sú stiahnuté. Pravou rukou sa dotknete miesta za vami, čo vám pomôže udržať balans. Pravú nohu natiahnete a ruku vrátite späť, dopredu. Stiahnete chrbát a pravú pätu potiahnete smerom k zadku. Opakujte 20x.

Cviky na vnútornú stranu stehien nájdete na druhej strane článku.

Cviky na vnútornú stranu stehien

1. Cvik jednoduché zdvíhanie

Použite závažie na členky. Z rovnakej pozície ležiac na ľavom boku pokrčte pravé koleno a položte chodidlo na zem za ľavú nohu. Napnite ľavú nohu a zdvihnite ju čo najviac a potom ju spusťte tesne nad zem. Cvik opakujte 25x.

2. Cvik tlak pätou

Prečítajte si tiež:
Ohľaduplní k prírode a s ponukou prvotriedneho tovaru, vitajte v predajni Vitanella

Rovnaká pozícia. Ľavú nohu zdvihnete tesne nad zem, potom napnete nohu a pritiahnete ľavé koleno k hrudníku. Brucho držíte stiahnuté. Opakujte 25x.

3. Cvik kombo

Pozícia je rovnaká ako pri cviku 2. Ľavé koleno priťahujte k brucho s pomocou brušných svalov. Ľavú nohu potom vystrite pred seba tak, aby bola kolmo k hrudníku, pričom vytvoríte písmeno L. Koleno ohnite späť do pozície sklapovačky a pätu tlačte von. Cvik opakuje 20x.

4. Cvik tanečné zdvíhanie 

Tento cvik je dobrý aj na brušné svaly. Ste stále v tej istej pozícii. Napnete nohy a pravú zdvihnete k stropu. Pravou rukou sa chytíte päty alebo lýtka. Nemali by ste sa držať za kolenom, ale pri päte alebo sa chyťte za členok. Vystretú ľavú nohu pritiahnite hore k pravej. Potom pomaly nohu spustíte. Opakujte 20x.

Tieto cviky na stehná môžte cvičiť pri vašom obľúbenom programe, ráno či večer. Sú vhodné aj pre tie ženy, ktoré si chcú svoje stehná posilniť.

Zdroj: milujemecviceni.cz

Máte tip? napíšte nám mailom

Na personalizáciu obsahu, poskytovania služieb sociálnych sietí a analýzy návštevnosti využívame súbory cookie. Používaním webu súhlasíte s používaním cookies a spracovaním súvisiacich osobných údajov. OK Viac informácií